کاربران Apple Music با تنظیمات “Add Playlist Songs” باگ را تجربه می کنند

در هفته‌های اخیر، بسیاری از مشترکین Apple Music گزارش داده‌اند که تنظیمات «افزودن آهنگ‌های فهرست پخش» در آیفون، آی‌پد و گاهی اوقات مک خراب است. پس از اینکه کاربر تنظیمات را غیرفعال کرد، باگ می‌تواند باعث شود دوباره آن را روشن کند، در نتیجه هر آهنگی که کاربر به فهرست پخش اضافه می‌کند به صورت ناخواسته به کتابخانه موسیقی خود اضافه می‌شود.

کاربران Apple Music با تنظیمات “Add Playlist Songs” باگ را تجربه می کنند
کاربران در مورد این موضوع در سایت شکایت کرده اند انجمن پشتیبانی اپل، Reddit، انجمن های MacRumorsو ایکس. در حالی که از آن زمان شکایت ها افزایش یافته است iOS 17.1.2 منتشر شد هفته گذشته، به نظر می‌رسد که این باگ بر بسیاری از نسخه‌های نرم‌افزار دیگر تأثیر می‌گذارد، و برخی از کاربران را به این حدس می‌رسانند که ممکن است مشکلی در سمت سرور برای اپل وجود داشته باشد.

این مشکل کاربران را ناامید کرده است، زیرا با حذف یک آهنگ ناخواسته از کتابخانه، آهنگ از تمام لیست های پخش حذف می شود و هیچ راهی برای تغییر این رفتار وجود ندارد. این اشکال می تواند بارها و بارها تکرار شود و در حال حاضر هیچ راه حل پایداری وجود ندارد.

علت اصلی این موضوع نامشخص است. ما برای اظهار نظر با اپل تماس گرفته‌ایم و در صورت دریافت پاسخ، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/04/apple-music-add-playlist-songs-to-library-bug/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *