Halo Infinite در حال دریافت حالت Firefight است و بسیار دیدنی به نظر می رسد

هالو بی نهایتبه‌روزرسانی میان‌فصل آتی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به همراه دارد، اما به نظر می‌رسد که احیای حالت محبوب Firefight player vs.

همانطور که در a نشان داده شده است تریلر تازه از توسعه‌دهنده ۳۴۳ Industries، حالت جدید Firefight: King of the Hill شما و سه بازیکن دیگر را با امواج بیگانگان به نبرد می‌رساند تا در مجموع ۹ نقشه از تپه‌ها عکس بگیرید. طبق خود تریلر و نقطه راه هالو – رسمی سلام وبلاگ – این نقشه ها شامل خانه حساب از هالو بی نهایتکمپین و سه نقشه ساخته شده توسط اعضای جامعه.

به نظر می‌رسد که حالت جدید در اکوسیستم سطح‌سازی و پاس نبرد موجود نیز قرار می‌گیرد، زیرا طبق تریلر، بازیکنان در Firefight می‌توانند مانند بازی بازیکن در مقابل بازیکنان (PvP) “رتبه شغلی کسب کنند و XP را مطابقت دهند” .

تریلر فوق‌العاده به نظر می‌رسد و گروهی از اسپارتی‌ها را نشان می‌دهد که در یک Warthog پرسه می‌زنند قبل از اینکه توسط یک شکارچی – یک تانک جنگی متحرک بیگانه – به عقب بروند. خوشبختانه برای قهرمانان ما، آیتم جدیدی به بازی اضافه شده است: Repair Field. این به بازیکنان این امکان را می دهد که وسایل نقلیه خود را بدون نیاز به منتظر ماندن مجدد در حال تعمیر کنند. برای نقشه هایی با وسایل نقلیه زیاد، این می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد.

برای کسانی که تازه وارد مهمانی شده اند، سلامحالت افسانه ای آتش نشانی به عنوان بخشی از Halo 3: EPISODE، که شما را مجبور می کرد به عنوان انسان های معمولی بازی کنید – تضاد کاملی با ابرسربازان اسپارتی بازی های قبلی. شما باید از امواج دشمنان بیگانه جلوگیری کنید زیرا آنها به تدریج سخت تر می شوند. انواع اصلاح‌کننده‌ها نیز روند کار را تند کردند و این حالت را مورد علاقه طرفداران قرار دادند.

به‌روزرسانی میان‌فصل همچنین بهبودهایی در حالت‌های بازی بازیکن رتبه‌بندی و همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای حالت همیشه محبوب Forge، که به بازیکنان اجازه می دهد نقشه های خود را بسازند. همچنین بهبودهایی در مرورگر بازی سفارشی و به انجام شده است هالو بی نهایتثبات و زیرساخت شبکه

هیجان بیشتری می خواهید؟ لیست های ما را بررسی کنید بهترین بازی های FPS و بهترین بازی های تعاونی.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/halo-infinite-is-getting-firefight-mode-and-it-looks-spectacular

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *