کاربران Proton Pass اکنون راه های بیشتری برای محافظت از حریم خصوصی دیجیتال خود دارند

از ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳، پروتون جدید مدیر رمز عبور ابزار به کاربران راه های بیشتری برای محافظت از حریم خصوصی دیجیتال خود می دهد.

علاوه بر رمزگذاری رمزهای عبور، ورود به سیستم، یادداشت های خصوصی، جزئیات مالی و حتی ابرداده، هر کسی مشترک پاس پروتون پلن پلاس می‌تواند در برنامه حفاظت انحصاری ارائه‌دهنده برای کاربرانی که در معرض خطر حملات سایبری هستند ثبت‌نام کند.

شرکت سوئیسی – همچنین پشت همنام ایمیل امنرمزگذاری شده است فضای ذخیره ابریو سرویس VPN– وعده می دهد که این امر مانع از دسترسی مهاجمان به داده های شما می شود، حتی در صورتی که نام کاربری و رمز عبور حساب پروتون شما فاش شده باشد.

پروتون سنتینل چیست؟

“Proton Pass به میلیون ها نفر کمک می کند تا از رمزهای عبور و سایر اطلاعات ورود به سیستم خود با رمزگذاری سرتاسر و کد منبع باز حسابرسی شده عمومی محافظت کنند. اکنون، ما حتی حفاظت بیشتری را برای حساس ترین اطلاعات شما ارائه می کنیم. از امروز، همه افراد دارای یک طرح Proton Pass Plus به امنیت بالا ما دسترسی خواهد داشت پروتون سنتینل برنامه، ارائه دهنده اعلام کرد.

پروتون که در آگوست امسال راه اندازی شد، گفت که این برنامه حفاظتی با امنیت بالا تاکنون بیش از ۳۰۰۰ حمله تصاحب حساب کاربری را مسدود کرده است. با ترکیب هوش مصنوعی Sentinel با قابلیت‌های نظارت با تخصص انسانی، می‌تواند هرگونه فعالیت مشکوک در حساب‌های کاربری را شناسایی، شناسایی و به چالش بکشد.

پروتون سنتینل این کار را به خوبی انجام می‌دهد، زیرا از درس‌هایی استفاده می‌کند که ما در ساختن سیستم‌های ضد سوء استفاده پروتون که از بیش از ۱۰۰ میلیون حساب محافظت می‌کند، استفاده می‌کند. پروتون توضیح داد.

بیشتر ببین

در سمت خود، Proton Pass تمام داده ها را به صورت محلی روی دستگاه رمزگذاری می کند تا هر بیت داده ای که به سرور منتقل می شود همیشه رمزگذاری شود. این همچنین به این معنی است که حتی ارائه‌دهنده نمی‌تواند به داده‌های ذخیره‌شده دسترسی یا رمزگشایی کند. سپس اطلاعات حساس در انبارهای داده ذخیره می شود. سازماندهی آن را آسان تر می کند.

در این مرحله، ممکن است تعجب کنید که اگر داده‌های شما قبلاً با چنین سطح امنیتی قوی پوشش داده شده است، چرا به لایه حفاظتی اضافی Sentinel نیاز دارید. پاسخ، همانطور که توسط Proton توضیح داده شده است، این است که مدیران رمز عبور “حفاظت اندکی در برابر نفوذ کاربر” ارائه می دهند.

این بدان معنی است که در حالی که مدیر رمز عبور با رمزگذاری حساس ترین جنبه های زندگی دیجیتال شما به عنوان “نگهبان هویت” شما عمل می کند، Sentinel همیشه پشت شماست، حتی اگر قربانی آن شوید. فیشینگ حملات یا موارد دیگر مهندسی اجتماعی کلاهبرداری هایی که شما را وادار می کنند تا اعتبار ورود یا رمز عبور خود را برای بازیگران بد فاش کنید.

کاربران Proton Pass اکنون راه های بیشتری برای محافظت از حریم خصوصی دیجیتال خود دارند

(اعتبار تصویر: پروتون)

در طول عمر کوتاه خود، Proton Pass قبلاً تعهدی قوی برای افزایش حریم خصوصی کاربران خود نشان داده است.

بعد از اینکه رسما راه اندازی برای همه کاربران در ماه ژوئن، Proton Pass ویژگی های خود را در ماه اکتبر گسترش داد تا به همه اجازه دهد به طور ایمن اطلاعات حساس را به اشتراک بگذارید بدون به خطر انداختن حریم خصوصی ارائه‌دهنده می‌خواست شما را مسئول تصمیم‌گیری در مورد اینکه دقیقاً چه کسی ورودی‌ها، گذرواژه‌ها، کارت‌های اعتباری، یادداشت‌ها و سایر جزئیات شخصی شما را که ممکن است به اشتراک بگذارید می‌بیند، قرار دهد. افزودن Proton Sentinel گام طبیعی بعدی در برنامه ارائه دهنده برای بهبود دامنه امنیتی آن است.

برخلاف بسیاری از رقبا، Proton Pass همچنین دارای یک طرح رایگان است که حفاظت نامحدود رمز عبور، دسترسی به دستگاه و موارد دیگر را ارائه می دهد. با این حال، شما نیاز دارید به طرح پلاس خود ارتقا دهید تا بتوانید از امنیت اضافی پروتون سنتینل لذت ببرید. این کار برای شما هزینه ای معادل کمتر از پنج ماه در ماه خواهد داشت و با یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه برای کاربران جدید و همچنین ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول همراه است.

این برنامه با امنیت بالا در ابتدا برای کاربرانی طراحی شده بود که ممکن است بیشتر در معرض خطر حملات سایبری باشند، اما حقیقت این است که همه می توانند قربانی کلاهبرداران شوند. برای ثبت نام، به سادگی وارد حساب پروتون خود شوید، به تب امنیت و حریم خصوصی مراجعه کنید و روی سوئیچ جابجایی در کنار Enable Proton Sentinel کلیک کنید.


منبع: https://www.techradar.com/computing/cyber-security/proton-pass-users-now-have-even-more-ways-to-protect-their-digital-privacy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *