کاربرگ‌نگار Google شما بسیار هوشمندتر می‌شود – اما فقط در صورت پرداخت

گوگل دارد اعلام کرد آنچه آن را “تکامل بعدی ورود خودکار داده ها در Google Sheets” می نامد، اما فقط برای کاربران هوش مصنوعی Duet در دسترس خواهد بود که مایل به پرداخت ۳۰ دلار اضافی در ماه هستند – یا بهتر است بگوییم، شرکت های آنها ارزش را در چنین ماهانه قابل توجهی می بینند. هزینه

افزودن Enhanced Smart Fill، یک نسخه ارتقا یافته از قابلیت Smart Fill موجود، برای کمک به کاهش زمان صرف شده توسط کارگران برای سازماندهی دستی داده ها، به ویژه در نرم افزار صفحه گسترده.

تعجب آور نیست که هوش مصنوعی چیزی است که آن را متمایز می کند و قیمت بالاتری را به شما می دهد، اما تفاوت بین آن و Smart Fill معمولی ممکن است آنطور که انتظار دارید قابل توجه نباشد.

Google Sheets ویژگی جدید هوش مصنوعی دریافت می کند

گوگل گفت که Enhanced Smart Fill می‌تواند الگوهایی مانند: طبقه‌بندی احساسات، ترکیب و تولید متن، استخراج متن خاص، قالب‌بندی آدرس‌ها، ساختار شماره تلفن و ایمیل‌ها، فشرده‌سازی متن و موارد دیگر را شناسایی و پر کند.

Smart Fill که در سال ۲۰۲۰ اضافه شد، قبلاً “الگوهای بین ستون ها را شناسایی می کند و داده ها را برای سلول های باقی مانده با استفاده از نمودار دانش Google پیشنهاد می کند.”

کاربرگ‌نگار Google شما بسیار هوشمندتر می‌شود – اما فقط در صورت پرداخت

(اعتبار تصویر: گوگل)

برخی از موارد استفاده بالقوه شامل ایجاد مراحل بعدی ساده‌شده برای کسب‌وکارها از یادداشت‌های بدون قالب یا ایجاد پیام‌هایی در پاسخ به داده‌ها در سلول‌های دیگر است. واقعیت این است که به نظر می‌رسد این ویژگی به‌جای هر چیزی که به‌ویژه پیشگام باشد، یک استقرار متنی و تعبیه‌شده از یک ویژگی هوش مصنوعی مولد موجود است.

گوگل اضافه کرد: این ویژگی تنها در صورتی ظاهر می شود که روابط بین نقاط داده در صفحه گسترده شما وجود داشته باشد.

این ویژگی به‌طور پیش‌فرض برای کاربران Google Workspace Enterprise برای هوش مصنوعی Duet روشن است تا زمانی که شرایط مناسب وجود داشته باشد و هیچ کنترلی برای غیرفعال کردن آن وجود نداشته باشد.

در حالی که این ویژگی به صورت مجزا بسیار ضعیف است، واقعیت این است که تزریق‌های کوچک GenAI در سراسر Sheets و بقیه برنامه‌های اداری رایگان Google باعث افزایش بهره‌وری قابل توجهی برای بسیاری از کارگران خواهد شد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/your-google-sheets-are-about-to-get-a-lot-smarter-but-only-if-you-pay

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *