کارت‌های سوپر کارت‌های RTX 40 NVIDIA وارد شده‌اند: هزینه آن‌ها برای شما چقدر است

کارت‌های سوپر کارت‌های RTX 40 NVIDIA وارد شده‌اند: هزینه آن‌ها برای شما چقدر است

اخبار

کارت‌های سوپر کارت‌های RTX 40 NVIDIA وارد شده‌اند: هزینه آن‌ها برای شما چقدر است

توسط ندیم سرور/ژان ۸ ، ۲۰۲۴ ۲:۵۱ PM EST

انویدیا پوشش‌های کارت‌های گرافیکی «Super» خود را در سری RTX 4000 حذف کرده است و این کارت‌ها با قیمت شگفت‌انگیزی همراه هستند. سه افزوده جدید به خط تولید NVIDIA عبارتند از GeForce RTX 4070 Super، RTX 4070 Ti Super و RTX 4080 Super.

با شروع از بالای قله، RTX 4080 Super GPU از ۳۱ ژانویه به بعد با قیمت برچسب ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این یک کاهش ۲۰۰ دلاری سالم در مقایسه با قیمت درخواستی ۱۱۹۹ دلاری برای GeForce RTX 4080 است. این یک کاهش قیمت رسمی است که در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم، اما فروشندگان شخص ثالث مانند Zotac RTX 4080 را با قیمتی نزدیک به قیمت درخواستی RTX 4080 Super عرضه کردند. چند ماه قبل.

بهبودهای سخت افزاری برای RTX 4080 Super مقایسه کرد RTX 4080 شامل هسته های سایه زن بیشتر (۵۲ TFLOP در مقابل ۴۹ TFLOP)، هسته های raytracing بیشتر، و هسته Tensor قوی تر (۸۳۶ TFLOP در مقابل ۷۸۰ TFLOPs) خروجی است. سرعت کلاک تقویتی نیز کمی بالاتر در ۲٫۵۵ گیگاهرتز است، اما مهمتر از همه، تعداد هسته های CUDA نیز به ۱۰۲۴۰ افزایش یافته است که در مقایسه با ۹۷۲۸ هسته CUDA که در نسخه قدیمی غیر سوپر فشرده شده بود، افزایش یافته است. انویدیا ادعا می‌کند که آخرین پیشنهادش همچنین دارای حافظه سریع‌تر است و می‌گوید RTX 4080 Super 1.4 برابر سریع‌تر از نسل قبلی خود، GeForce RTX 3080 Ti است.

بهبود در سراسر هیئت مدیره

در ردیف بعدی موتور گرافیکی RTX 4070 Ti Super قرار دارد. در جایی که RTX 4080 Super بازی‌های ردیابی پرتوی ۴K را هدف قرار می‌دهد، این یکی برای دسته‌بندی ۱۴۴۰p است و در عین حال طعمی از تصاویر ۴K را ارائه می‌دهد. در مقایسه با RTX 3070 Ti، ۱٫۶ برابر سریع‌تر است، این هسته همچنین قصد دارد تعداد هسته‌های CUDA را افزایش دهد (۸۴۴۸ در مقابل ۷۶۸۰ در RTX 4070 Ti)، سرعت ساعت پایه را کمی افزایش می‌دهد و ۱۶ گیگابایت به دست می‌آورد. حافظه، ماژول ۱۲ گیگابایتی GDDR6 را در داخل RTX 4070 Ti.

یکی دیگر از تغییرات مهم، گذرگاه حافظه است که به ۲۵۶ بیت ارتقا یافته است، در حالی که نسل قبلی آن یک رابط ۱۹۲ بیتی ارائه می دهد. RTX 4070 Super همچنین در مقایسه با RTX 4070 در تعداد هسته‌های CUDA 20 درصد افزایش می‌یابد. گذشته از یک ضربه کوچک در سرعت ساعت پایه، ادعا می‌شود که در مقایسه با RTX 3090 سریع‌تر و همچنین مصرف انرژی‌تر است. پردازنده گرافیکی

انویدیا RTX 4070 Ti Super را از ۲۴ ژانویه با قیمت ثابت ۷۹۹ دلار در قفسه‌ها قرار خواهد داد. در مورد RTX 4070 Super، یک هفته زودتر عرضه خواهد شد و قیمت درخواستی آن ۵۹۹ دلار است. اگر مشتاق دریافت GPU Founders Edition مستقیم از NVIDIA نیستید، شرکت هایی مانند Asus، Gigabyte و MSI نیز کارت های گرافیک جدید را عرضه خواهند کرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1487721/nvidia-rtx-40-series-super-cards-release-price/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *