کارت حافظه microSD 1 ترابایتی SanDisk تنها ۹۰ دلار در فروش ذخیره سازی آمازون است

تعطیلات تمام شد و تمام آن ها بازی های بزرگ نینتندو سوییچ شما نمی خواهید از خود حمایت کنید. خوشبختانه، فروش به موقع شما را تحت پوشش قرار داده است میکرو اس دی ۱ ترابایتی SanDisk در حال حاضر با قیمت ۹۰ دلار از ۱۵۰ دلار به فروش می رسد – ۴۰ درصد تخفیف. این به طور خاص برای نینتندو سوییچ طراحی شده است و دارای ویژگی های a افسانه زلدا طرح.

SanDisk’s 1 ترابایت microSD کارت میکرو اس دی دارای مجوز رسمی سیستم نینتندو سوییچ است، به این معنی که لازم نیست نگران مشکلات مربوط به سازگاری باشید. سرعت نوشتن تا ۹۰ مگابایت در ثانیه و سرعت خواندن تا ۱۰۰ مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد. نینتندو سوییچ تنها با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی (بخشی از آن که سیستم از آن استفاده می کند) ارائه می شود، بنابراین یک ترابایت اضافی می تواند راه طولانی را برای ذخیره تمام داده های بازی شما انجام دهد.

اگر به فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری نیاز دارید، SSD بازی داخلی ۴ ترابایتی وسترن دیجیتال SN850X NVMe نیز به فروش می رسد. درایو رایانه ویندوز در حال حاضر از ۲۸۶ دلار به ۲۳۰ دلار کاهش یافته است – ۱۹ درصد تخفیف. SSD WD_Black سرعتی تا ۷۳۰۰ مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد و در عین حال به طور منظم بر سلامت درایو نظارت می کند. همچنین سبک RGB شما را کنترل می کند و از ابزارهایی مانند بارگذاری پیش بینی کننده استفاده می کند. به خاطر داشته باشید که این معامله در مدل بدون موجود است سینک حرارتی.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sandisks-1tb-microsd-is-just-90-in-amazons-storage-sale-103521798.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/sandisks-1tb-microsd-is-just-90-in-amazons-storage-sale-103521798.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *