کارت های هدیه ۱۰۰ دلاری از آمازون، بهترین خرید

با رسمی شدن Pixel 8a و آماده شدن برای پیش‌سفارش، زمان آن فرا رسیده است که مراقب بهترین معاملات باشیم، زیرا زمان‌های اولیه عرضه معمولاً بهترین قیمت‌ها یا پاداش‌ها را به ما می‌دهند. به نظر می‌رسد که تا زمانی که بهترین خرید یا آمازون را انتخاب کنید، این مورد برای Pixel 8a صادق است.

هر دو آمازون و Best Buy یک قرارداد Pixel 8a دارند که شامل یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری برای پیش‌سفارش است. آنها برای خود تلفن به شما تخفیف نمی دهند، بنابراین شما همچنان تمام ۴۹۹ دلار را پرداخت خواهید کرد. با این حال، آن کارت هدیه ۱۰۰ دلاری رایگان می‌تواند برای شما یک کیف رایگان، چند خواربار، اسباب‌بازی برای بچه‌ها و غیره داشته باشد. آن را هر طور که می‌خواهید خرج کنید.

برای کسانی که اخبار مربوط به Pixel 8a را از دست دادم، امروز با ارتقاهای بسیار مناسبی برای پیش‌سفارش بالا رفت. این تراشه Tensor G3 را از پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو دریافت می کند، اکنون دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی است، IP67 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است، همچنان دارای شارژ بی سیم است و به مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی Gemini دسترسی خواهد داشت. به‌مدت ۷ سال با نرم‌افزار، سیستم‌عامل و به‌روزرسانی‌های Pixel Feature Drop نیز پشتیبانی می‌شود، درست مانند خواهر و برادرهای گران‌ترش.

Pixel 8a بسیار شبیه برنده یک گوشی با قیمت ۴۹۹ دلار است. پیش‌سفارش‌ها باید تا ۱۴ می برسد.

پیوندهای پیش‌سفارش Pixel 8a: بهترین خرید | آمازون


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/07/pixel-8a-pre-order-deals-100-gift-cards-from-amazon-best-buy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *