کارمندان می گویند خرده فروش بریتانیایی GAME تجارت بازی های ویدیویی را متوقف می کند

کارکنان به Eurogamer گفته‌اند که GAME، بزرگترین خرده‌فروش بازی‌های ویدئویی در خیابان‌های بریتانیا، از ماه آینده دیگر به مشتریان اجازه تجارت بازی‌های ویدیویی فیزیکی را نخواهد داد.

انتظار می‌رود این زنجیره در تاریخ ۱۶ فوریه به تجارت بازی‌های ویدیویی طولانی‌مدت خود پایان دهد و باقیمانده سهام پیش‌مالک به فروش خود ادامه دهد تا زمانی که تمام شود.

به کارکنان GAME در مورد این تغییر گفته شده است، و Eurogamer این موضوع را با شعبه های متعدد خرده فروش در سراسر کشور تأیید کرده است. ما برای اطلاعات بیشتر با خود GAME تماس گرفتیم.


Eurogamer Newscast: مسابقه خبری سال ۲۰۲۳!

مشخص نیست که خود GAME چه زمانی قصد دارد جزییات این تغییر را توضیح دهد، اما اگر بازی‌های فیزیکی در اطراف شما وجود دارد که دیگر نمی‌خواهید، کارکنان به ما گفته‌اند که هنوز یک ماه فرصت داریم تا آنها را به شعبه محلی خود وارد کنیم.

بازی ها سایت اینترنتی اشاره می‌کند که در حال حاضر این زنجیره هنوز «اکثر کنسول‌ها، بازی‌ها و لوازم جانبی بازی» را می‌پذیرد – اگرچه هیچ چیز «یکپارچهسازی با سیستمعامل» (که بیان می‌کند شامل دوران پلی‌استیشن ۲ و قدیمی‌تر می‌شود) نیست.

در GAME، معاملات را می توان با اعتبار فروشگاه یا کارت هدیه مبادله کرد. این با CEX، دیگر زنجیره‌ی بزرگ خیابان‌های بریتانیا برای خرید بازی‌های ویدیویی متعلق به قبل، متفاوت است، که همچنان پول نقد ارائه می‌کند (البته در مقادیر کمتر از اعتبار فروشگاه).

نیک آران، رئیس شرکت به سایت خواهر Eurogamer گفت: «بازی کسب‌وکار اصلی ما است و ما آخرین کسی خواهیم بود که بازی‌های ویدیویی فیزیکی می‌فروشد. GamesIndustry.biz سال گذشته

ما جایگاه خود را در بازار ثابت می‌کنیم که مکانی برای فیزیکی وجود دارد، چه نسخه‌های کلکسیونری که ما آن را وینیل بازی‌های ویدیویی می‌بینیم، چه هدیه‌دهنده‌ای که نمی‌خواهد کد دانلودی برای آن بپیچد. کریسمس.”

GAME از سال ۲۰۱۹ بخشی از گروه Frasers بوده است، زمانی که این شرکت پیشنهاد خریدی به ارزش ۵۲ میلیون پوند را پذیرفت.

این زنجیره از آن زمان تعدادی از فروشگاه‌های مستقل خود را از دست داده است، اما سایر فروشگاه‌ها را از طریق امتیازاتی در سایر فروشگاه‌های گروه Frasers مانند Sports Direct و House of Fraser به دست آورده است. از جمله این موارد، GAME اکنون از بیش از ۳۰۰ مکان در سراسر کشور معامله می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/uk-retailer-game-to-cease-video-game-trade-ins-staff-say?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *