۴ تا از بهترین شبیه سازهای Nintendo DS برای اندروید

۴ تا از بهترین شبیه سازهای Nintendo DS برای اندروید

با بیش از ۵ میلیون نصب و امتیاز فوق العاده خوب ۴٫۴ ستاره، شبیه ساز SuperNDS یکی از محبوب ترین راه ها برای اجرای بازی های Nintendo DS در اندروید است. در حالی که نسخه رایگان با چند تبلیغ که اینجا و آنجا پخش می شود به خوبی کار می کند، فقط از تلفن های دارای اندروید ۱۰ یا پایین تر پشتیبانی می کند. نسخه پولی Pro سازگاری را با Android 13 گسترش می دهد و تمام ویژگی های موجود در برنامه رایگان را حفظ می کند.

بارگیری رام ها به لطف اسکن خودکاری که برنامه در هر راه اندازی انجام می دهد، ساده تر می شود و ذخیره سریع به خوبی کار می کند. رابط کاربری و طراحی دکمه ها یادآور موارد موجود در DS اصلی است و شبیه ساز از بازخورد لمسی در طول گیم پلی برای تجربه بهتر استفاده می کند.

در زیر تنظیمات، می‌توانید گزینه‌هایی را برای بررسی موتور اجرا، فرکانس ذخیره خودکار، پرش فریم، فیلترها و انتخابی برای انتخاب رندر OpenGL 3D پیدا کنید. همچنین می توانید FPS را در بازی نمایش دهید یا مکان دو نمایشگر را عوض کنید.

شبیه ساز به شما امکان می دهد چیدمان کلیدها را تغییر دهید و همچنین دکمه های فیزیکی گوشی خود را به یکی از اکشن های موجود در بازی نگاشت کنید. به طور کلی، با وجود سازگاری کمی بد، رویکرد حداقلی برنامه SuperNDS Emulator بازی های نوستالژیک مورد علاقه شما را در کمترین زمان راه اندازی و اجرا می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1492520/best-nintendo-ds-emulators-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *