کارگران در اعلان‌های چندین پلتفرم همکاری غرق می‌شوند

کارگران در اعلان‌های چندین پلتفرم همکاری غرق می‌شوند

تحقیقات جدید RingCentral نشان می‌دهد که افزایش اعلان‌ها از کنفرانس ویدیویی و پلتفرم های همکاری آنلاین نه تنها حواس کارگران را روی میزهایشان پرت می‌کنند، بلکه اکنون تأثیر منفی بر تعادل کار و زندگی دارند.

از هر سه نفر (۳۱ درصد) یک نفر از کارگران اظهار می کنند که اعلان های خارج از ساعات کاری در سال گذشته افزایش یافته است. یک سوم دیگر (۳۳٪) احساس می کنند تحت فشار هستند تا ظرف یک ساعت پاسخ دهند و ۱۴٪ احساس می کنند که باید فوراً پاسخ دهند.

این گزارش نشان می‌دهد که ۳۲ درصد از افراد ۲۱ تا ۳۴ ساله به دلیل افزایش اعلان‌های کاری، نمی‌توانند به طور کامل بر روی گذراندن وقت با عزیزان تمرکز کنند، که می‌تواند شادی فصل جشن را برای بسیاری از بین ببرد.

اعلان‌های کاری در حال افزایش هستند

حداقل یک نفر از هر پنج کارگر بریتانیایی در حال حاضر با دریافت اعلان از محل کار، آزار، اضطراب یا استرس را تجربه می‌کند و بسیاری از آنها در یک هفته کاری معمولی بین شش یا چند برنامه جابجا می‌شوند.

RingCentral حتی پیشنهاد می‌کند که بسیاری از کارگران ترجیح می‌دهند به جای پیمایش در اپلیکیشن‌های ارتباطی مختلف، در ترافیک بنشینند، با اعلان‌هایی که سطوح اضطرابی مشابه عنکبوت‌ها، اشکالات و رفتن به دندانپزشک را افزایش می‌دهند.

دوری از محل کار در محل کار مدرن کمتر رایج شده است، به طوری که تقریبا دو سوم (۶۳٪) از کارگران با بررسی اعلان های خارج از ساعات کاری، کار را با خود به خانه می آورند.

در بسیاری از کشورها، از جمله بلژیک، فرانسه و پرتغال، قوانین و سیاست‌های «حق قطع ارتباط» را گرفته است تا کارگران بتوانند پس از ۹-۵ خاموش شوند، و RingCentral بر این باور است که بریتانیا می‌تواند در تلاشی برای جلوگیری از کارگران از کار بعدی باشد. خستگی و اضطراب را تجربه کنید.

به طور کلی، این مطالعه نیاز به رویکردی آگاهانه تر برای تعادل بین کار و زندگی در بریتانیا را برجسته می کند. صرف نظر از اقدامات قانونی و حمایت، کسب و کارها باید اقداماتی را برای کاهش تعداد اعلان‌های خارج از ساعات کاری که برای کارمندان ارسال می‌کنند انجام دهند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/workers-are-drowning-in-notifications-from-multiple-collaboration-platforms

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *