کارگران Experis QA برای Forza Motorsport، Starfield به اتحادیه رای دادند

کارگران Experis QA برای Forza Motorsport، Starfield به اتحادیه رای دادند


کارگران تضمین کیفیت در Experis Game Solutions این هفته به اتحادیه بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا (IAM) منطقه ۱۰ رأی دادند. حدود ۹۰ درصد از کارگران رای دادند و ۸۳ درصد موافق تشکیل اتحادیه بودند (با ۳۵ رأی مثبت و ۴ رأی منفی). ) با این اتحادیه که ۴۲ کارگر در دفتر شرکت میلواکی را پوشش می دهد.

Experis یکی از زیرمجموعه های کارکنان ManpowerGroup است و چندین دفاتر از کارگران بازی را نگهداری می کند. دفتر میلواکی روی چندین بازی از شرکت مشتری مایکروسافت، از جمله Microsoft Flight Sim، Forza Motorsport، Starfield و Halo Infinite کار کرده است.

طبق بیانیه IAM، کارگران در مواجهه با چندین مشکل در محل کار، از جمله فعالیت های ضد اتحادیه، به تشکیل اتحادیه رای دادند: «دستمزد پایین، فرسودگی شغلی، فقدان امنیت شغلی و بیمه درمانی غیرقابل استطاعت تنها تعدادی از این موارد است. مشکلات مزمن در صنعت بازی های ویدیویی که کارگران امیدوارند بهبود یابد. این گروه یک کمپین فعال ضد اتحادیه توسط اعضای مدیریت را تحمل کرد که شامل جلسات اجباری مخاطبان اسیر، ایمیل ها، پست های محل کار، و تهدید به تعلیق حقوق و ارتقاء در طول مذاکرات بود. همانطور که رهبری ارشد اکسپریس و نیروی انسانی آمریکای شمالی برای منصرف کردن کارگران از تشکیل اتحادیه به کار گرفته شدند.

کارگران Experis اولین کسانی نیستند که در صنعت بازی به اتحادیه می پیوندند – کارگران QA نرم افزار Raven، کارکنان QA ZeniMax و چندین عضو از تیم سگا آمریکا در چند سال گذشته به این کار رای داده اند.

رویداد

GamesBeat در جوایز بازی

ما از شما دعوت می‌کنیم که در لس‌آنجلس برای GamesBeat در رویداد Game Awards در ۷ دسامبر به ما بپیوندید. اکنون جای خود را رزرو کنید زیرا فضا محدود است!


بیشتر بدانید

یکی از نمایندگان Experis در بیانیه ای به Polygon گفت: “ما به حق مشاوران خود احترام می گذاریم تا تصمیمات خود را در مورد نمایندگی اتحادیه، بدون در نظر گرفتن اینکه موافق یا مخالف رای دهند… پس از تایید رای، ما صادقانه و صادقانه درگیر خواهیم شد. با حسن نیت و به نمایندگی از مشاوران ما امیدواریم اتحادیه نیز همین کار را انجام دهد.»

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/experis-qa-workers-for-forza-motorsport-starfield-vote-to-unionize/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *