کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth بوی شکلات را پیشنهاد می‌کند

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره کارگردان نائوکی هاماگوچی معتقد است شکلات بوی اسب می دهد.

Chocobo پرندگان زرد غول پیکری هستند که در سری Final Fantasy به عنوان اسب برای شخصیت های مختلف دیده می شوند. بنابراین وقتی از هاماگوچی توسط Game Informer پرسیده شد که آیا آنها بوی بدی دارند، او پاسخ داد: “ممکن است شبیه یک اسب باشد”.

صادقانه بگویم، من فکر می‌کردم که آنها بیشتر بوی مرغ می‌دهند، اما اسب مطمئناً منطقی است. اما سوال اصلی این است که موگل ها چه بویی دارند؟ من می گویم احتمالا آجیل.

تریلر Final Fantasy 7 Rebirth Destined for Rebirthدر یوتیوب تماشا کنید

هاماگوچی در جای دیگری از این ویدیو به برخی از سوالات آتش سریع درباره Red XIII پاسخ داد. به طور مشخص، این موجود چهار پا دقیقاً چگونه سوار بر chocobo می شود؟

هاماگوچی بی درنگ پاسخ داد: “او از پنجه هایش برای گرفتن محکم روی طناب ها استفاده می کند.” و در مورد اینکه آیا اعضای حزب در مورد تلاش Red XIII برای سوار شدن به chocobo اظهار نظر می کنند، او گفت: “این واقعا برای او طبیعی است”.

مهمتر از آن، اگر دم سرخ سیزدهم خاموش شود چه اتفاقی می افتد؟ “خب، او می میرد یا…؟” هاماگوچی پاسخ داد. من حدس می زنم ما هرگز نمی دانیم.


۱۲۹ سوال آتش سریع درباره تولد دوباره فاینال فانتزی VII پاسخ داده شد

خیلی چیزهای دیگر در این مصاحبه آشکار می شود. به عنوان مثال، “در یک تصویر بزرگتر” Rebirth داستان اصلی را “کاملاً صادقانه” دنبال می کند، و وجود زک “در سراسر جهان” بازی تاثیر دارد. وقتی صحبت از Zack شد، Crisis Core جزئی از قانون نیست، زیرا Remake یک “دنیای منحصر به فرد متمایز از سایر عناوین” است، اما طرفداران همچنان از بازی آن قبل از تولد مجدد سود خواهند برد.

در نهایت، چگونه ابر موهای خود را اینطور می کند؟ هاماگوچی گفت: “شما باید از یک سوم لوله استفاده کنید تا موها تا این حد سخت شوند.” او مطمئناً برای شستن همه چیز به شامپو سفیروت نیاز دارد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در ۲۹ فوریه به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. زمان زیادی نیست که منتظر بمانید!

اسکوئر انیکس قبلا فاش کرده است چگونه بازیکنان در طبیعت chocobo را می گیرندبه علاوه جوجه ها را می توان برای کشف نقاط سفر سریع پیدا کرد.

هفته گذشته کودی کریستین، صداپیشه ابر «فرستنده‌های» پیشنهادی می‌توانند با جنسی کردن روابط بازی، «توسعه داستانی عالی را خراب کنند».


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-7-rebirth-director-suggests-what-chocobo-smell-like?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *