کارگردان جنگ ستارگان جدای، استیگ آسموسن، استودیوی جدید سه گانه A یعنی Giant Skull را افتتاح کرد

کارگردان جنگ ستارگان جدای، استیگ آسموسن، استودیوی جدید سه گانه A یعنی Giant Skull را افتتاح کرد

“ما در حال ایجاد چیز خاصی هستیم.”


کارگردان جنگ ستارگان جدای، استیگ آسموسن، استودیوی جدید سه گانه A یعنی Giant Skull را افتتاح کرد

اعتبار تصویر: جمجمه غول پیکر

اخبار

توسط لیو نگان

مشارکت کننده

منتشر شده در ۱۲ مارس ۲۰۲۴

استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor، پس از جدایی از Respawn Entertainment و EA در سال گذشته، از استودیوی جدید خود یعنی Giant Skull رونمایی کرد.

به هنگام EA گفت آسموسن تصمیم گرفته بود که آنجا را ترک کند تا «ماجراهای دیگر» را دنبال کند، و رهبری کهنه کار Respawn برای ادامه کار روی Star Wars Jedi: Survivor در غیاب او گام برخواهد داشت.

اکنون می دانیم که آسموسن Giant Skull، یک استودیوی جدید سه گانه A را تاسیس کرده است، که در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که “به ساخت بازی های اکشن ماجراجویی مبتنی بر گیم پلی، غوطه ور در داستان در جهان های فریبنده اختصاص دارد”.

برای دیدن این محتوا، لطفاً کوکی‌های هدفمند را فعال کنید.

تریلر داستانی Star Wars Jedi: Survivor، جدیدترین بازی ای که آسموسن روی آن کار کرده است. در یوتیوب تماشا کنید

آسموسن گفت که هدف این استودیو «تولید دنیایی غنی است که بازیکنان بخواهند خود را در سال‌های آینده در آن گم کنند» که توسط تیمی ساخته شده است که «به خاطر داستان‌گویی همهجانبه، مبارزات قهرمانانه و پیمایش هیجان‌انگیز» ساخته شده است.

جون کار (جنگ ستارگان جدی: کارگردان فنی بازمانده) و آنتونی اسکات (مدیر سابق عملیات در استودیوی Rocksteady) در نقش های اجرایی به آسموسن پیوستند. دیگر نقش‌های رهبری توسط توسعه‌دهندگانی انجام می‌شود که قبلاً روی Fortnite، God of War، Valorant و League of Legends کار کرده‌اند.

Giant Skull همچنین در بیانیه مطبوعاتی خود فاش کرد که یک بازی اکشن ماجراجویی تک نفره سه نفره ساخته شده در Unreal Engine 5 را در دست توسعه دارد. اسکات در بیانیه ای که همراه با بیانیه مطبوعاتی منتشر شد، گفت: “ما در حال ایجاد چیز خاصی هستیم، و به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که یک تیم اولیه باورنکردنی از توسعه دهندگان را گرد هم آورده ایم که در ایجاد ژانر تعریف کننده و اکشن سوم شخص بسیار پرشور و با تجربه هستند. ماجراهای.”

مال استودیو وب سایت رسمی اطلاعات بیشتری در مورد Giant Skull دارد، اگرچه به عنوان یک رابط خط فرمان ارائه شده است. ظاهرا بیش از ۱۲۰ دستور برای کشف وجود دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-wars-jedi-director-stig-asmussen-opens-new-triple-a-studio-giant-skull?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *