کارگردان Baldur’s Gate 3 توضیح می دهد که چرا RPG هرگز روی Xbox Game Pass قرار نگرفت

سوئن وینکه، کارگردان دروازه بالدر ۳ و مدیرعامل لارین استودیو، در مورد کمبود این بازی نقش آفرینی صحبت کرده است Xbox Game Pass انتشار، گفت که این تصمیمی بود که «از همان ابتدا» گرفته شد.

در یک جدید مصاحبه با IGNاز وینکه پرسیده شد که آیا ایکس باکس مبلغی را برای دریافت این بازی در سرویس اشتراک خود پیشنهاد داده است، که او پاسخ داد: “اوه، ما همیشه از ابتدا می‌گفتیم، قرار نیست این بازی در Game Pass باشد. ، قرار نیست روی Game Pass باشد.”

اگرچه او گفت که این یک سوال “حساس” است، اما وینکه توضیح داد: “ما در حال ساخت یک بازی هستیم که شروع، میانه و پایان داشته باشد. ما یک بازی بزرگ ساختیم، بنابراین فکر می کنم قیمت منصفانه ای وجود دارد. برای آن پول پرداخت شود، و من فکر می کنم که این مشکلی ندارد.”

علاوه بر این، او خاطرنشان کرد که در RPG نیز هیچ ریزتراکنشی وجود ندارد، و به بازیکنان «آنچه برای آن پرداخت می‌کنند» می‌دهد، که «یک بازی بزرگ گوشتی» است.

او ادامه داد: «بنابراین من فکر می‌کنم که باید بتواند همان‌طور که هست وجود داشته باشد. این چیزی است که به ما امکان می دهد به ساخت بازی های دیگر ادامه دهیم.

در همان مصاحبه، وینکه اظهار داشت که در حالی که استودیو روی چیزهای دیگری کار می کند، همچنان به حمایت خود ادامه می دهد. BG3” در حالی که او به جزئیاتی در مورد انتظارات طرفداران نپرداخت، اما گفت که رفع اشکالات و سایر مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت. او افزود: «نقاط منفی این بازی‌های بسیار بزرگ و پیچیده این است که باید با آن مقابله کنید.

دروازه بالدر ۳ در ۷ دسامبر برای Xbox Series X|S عرضه شدمستقیماً بعد از آن برنده بازی سال در جوایز بازی ۲۰۲۳. RPG نیز خود را دریافت کرد پنجمین پچ اصلی در پایان نوامبر، که محتوای پایانی اضافی، حالت سختی جدید و موارد دیگر را اضافه کرد.

برای بازی‌های بیشتر مانند Baldur’s Gate 3، حتماً توصیه‌های ما را برای این بازی بررسی کنید بهترین بازی های داستانیبه همان خوبی بهترین بازی های RPG.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/xbox/baldurs-gate-3-director-explains-why-the-rpg-was-never-going-to-be-on-xbox-game-pass

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *