کارگردان Helldivers 2 می گوید نیازی به “مقایسه” آن با Halo نیست – “فقط اجازه دهید گیمرها از هر دو لذت ببرند”

مدیر خلاق Helldivers 2 به طرفدارانی که فرنچایز Helldivers 2 را در برابر Halo قرار می دهند، پاسخ داده و می گوید ما به “شفقت و اتحاد بیشتر در جهان و رقابت کمتر نیاز داریم.”

یوهان پیلستدت، مدیرعامل استودیو بازی Arrowhead و مدیر خلاق Helldivers 2، در پاسخ به رقابت در X/Twitter، گفت که ما باید فقط “اجازه دهیم گیمرها هر دو را دوست داشته باشند و از هر دوی آنها لذت ببرند، یا هیچ کدام”.

Helldivers 2 – Report for Duty Trailer | بازی های PS5 و PC.در یوتیوب تماشا کنید

“چرا مقایسه کنیم؟” هنگامی که یک حساب کاربری X/Twitter ادعا کرد، از Pilestedt پرسید: “Xbots متاسفم، اما همه می دانند که این حقیقت است” بالای تصویری که می گوید Helldivers 2 بزرگتر از Halo است.

Pilestedt اصرار داشت: “فقط اجازه دهید گیمرها هر دو را دوست داشته باشند و از هر دو لذت ببرند.” ما در جهان به شفقت و اتحاد بیشتر و رقابت کمتر نیاز داریم.»

OP پاسخ داد خطاب به Pilestedt، مدیر عامل را “معمولا” خواند، اما دو برابر شد، و اظهار داشت: “Halo هنوز توسط Helldivers نابود شد”.

Pilestedt که تحت فشار قرار گرفت تا اذعان کند که آیا “کمی رقابت دوستانه می تواند چیز بزرگی باشد یا نه”، گفت: “در واقع. همچنین در تجارت. نه انحصار و نه رقابت جدی دنیا را به مکان بهتری تبدیل نمی کند”.

یخی دو بازی جعلی Helldivers 2 این هفته در Steam ظاهر شدند، هر دو خود را به عنوان تیرانداز اروهد در تلاش برای کلاهبرداری از مردم برای خرید محصول خود نشان می دهند. هر عنوان Arrowhead را به‌عنوان توسعه‌دهنده و پلی‌استیشن را به‌عنوان ناشر آن فهرست می‌کرد.

همانطور که ویکتوریا در آن زمان گزارش داد، پیامی که در اطراف Arrowhead Discord ارسال شد به جامعه درباره این بازی‌های جعلی هشدار داد و بیان کرد که تنها نسخه‌های قانونی Helldivers 2 و Helldivers 2: Super Citizen Edition با تاریخ انتشار صحیح ۸ فوریه هستند.

مدیر انجمن Arrowhead در آن زمان نوشت: «افرادی که در تلاش برای کلاهبرداری از مردم پست می‌گذارند، بدیهی است که بسیار ناراحت کننده و ناامیدکننده است، و به همین دلیل و همچنین به دلایل امنیتی، از شما می‌خواهیم که از آنها دوری کنید.» “باز هم، تنها دو محصول Helldivers 2 که ما به بازار عرضه می کنیم Helldivers 2 و Helldivers 2 Super Citizen Edition هستند.”


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-director-says-theres-no-need-to-compare-it-with-halo-just-let-gamers-enjoy-both?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *