کارگردان Pentimence «اشکال» را مقصر می‌داند زیرا انحصاری کنسول سابق Xbox روی PS5 بهتر اجرا می‌شود

طرفداران متوجه شده‌اند که Pentiment انحصاری سابق ایکس‌باکس در حال حاضر روی پلی‌استیشن ۵ نرم‌تر از ایکس‌باکس سری X/S اجرا می‌شود – و کارگردان بازی باعث شد تا وضعیت را به گردن یک «باگ» بیندازد.

کاربر شبکه های اجتماعی PeterOvo به اشتراک گذاشت اسکرین شات از مقایسه ویدیویی ضبط عملکرد فریم در ثانیه بین Pentiment در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X. اولی با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه اجرا می شد، در حالی که نسخه ایکس باکس تنها با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه اجرا می شد.

این ناهماهنگی متعاقباً مورد توجه مدیر پنتیمنت قرار گرفت. جاش سایر. سازنده پاسخ داد تا به بازیکنان اطمینان دهد که ۱۲۰ فریم در ثانیه برای Xbox “در پچ بعدی” فعال خواهد شد.

تریلر اعلام توبه. در یوتیوب تماشا کنید

به گفته ساویر، غیرفعال شدن این ویژگی در ایکس باکس “فقط یک اشکال” است که برطرف خواهد شد. اگرچه این خوب است، اما با توجه به اینکه Pentiment از سال ۲۰۲۲ روی ایکس باکس وجود دارد، هنوز کمی غیرعادی به نظر می رسد.


کارگردان Pentimence «اشکال» را مقصر می‌داند زیرا انحصاری کنسول سابق Xbox روی PS5 بهتر اجرا می‌شود
اعتبار تصویر: AlkaJugger از طریق PeterOvo

Pentiment تنها بازی ایکس باکس نیست که از پلتفرم های مایکروسافت به پلی استیشن جهش کرده است. Grounded – همچنین از Obsidian – در تاریخ ۱۶ آوریل برای Playstation 4 و ۵ عرضه خواهد شد. این است همان تاریخ تایید شده برای سوییچ در طول هفته گذشته نینتندو دایرکت.

علاوه بر این، Hi-Fi Rush و Sea of ​​Thieves نیز برای PS5 می آیند اواخر امسال Hi-Fi Rush ماه آینده، در ۱۹ مارس وارد خواهد شد. Sea of ​​Thieves سپس دنبال خواهد شد و در ۳۰ آوریل اکران خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/pentiment-director-blames-bug-as-former-xbox-console-exclusive-runs-better-on-ps5?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *