کار با Apple Vision Pro: جعبه گشایی، افکار اولیه و موارد دیگر

اولین دسته بندی محصولات جدید اپل در تقریباً یک دهه امروز راه اندازی شد و Vision Pro اکنون در دست مصرف کنندگان در ایالات متحده است. امروز صبح یک Vision Pro برداشتیم و روز را به آزمایش آن و فیلمبرداری از اولین برداشت هایمان گذراندیم.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

قرارهای مناسب در فروشگاه اپل مفید هستند زیرا قبلاً در مورد چندین موقعیت شنیده ایم که در آن خوانش های اولیه اپل استور از نظر تناسب خاموش بود. اگر با مشکل نشت نور یا راحتی مواجه هستید، کارمندان اپل می توانند برای شما یک Light Seal جدید تهیه کنند یا به شما کمک کنند تا بند ها را تنظیم کنید تا هدست به درستی کار کند.

ویژن پرو با وزن بیش از ۱٫۳ پوند، غیرقابل انکار سنگین است، اما وزن آن به خوبی با تناسب مناسب توزیع می شود. پوشیدن آن به مرور زمان می‌تواند سنگین شود، اما وقتی آن را بیرون می‌آورید بیشتر متوجه وزن آن می‌شوید و تسکین وزن نداشتن ۱٫۳ پوند را روی صورت خود احساس می‌کنید. ما شاهد نشتی نور در اطراف بینی بودیم، حتی با یک تناسب محکم، اما به نظر می رسد نمایشگرها حتی با آن نور کمی به اندازه کافی خوب کار می کنند.

قرار دادن Vision Pro برای اولین بار کاملاً یک لحظه “مقدس” است زیرا تجربه بسیار متفاوتی است، به خصوص با نسخه نمایشی که کارمندان فروشگاه اپل ارائه می دهند. محتوای غوطه‌ورکننده، به‌ویژه زمانی که در پانوراما و ویدیوهای فضایی خود جستجو می‌کنید، ذهن را شگفت‌زده می‌کند.

ناوبری در بیشتر موارد بصری است، اما صفحه کلید مجازی به نوعی از دست رفته است. می‌توانید متن را هر بار یک کاراکتر وارد کنید و این خوب است، اما برای نوشتن گسترده، یک صفحه‌کلید بلوتوث می‌خواهید. زدن به صفحه کلید برای تایپ طبیعی ترین حس را به شما می دهد، اما می توانید به حروف نیز نگاه کنید و آن را نیشگون بگیرید.

بلندگوهای داخلی عالی هستند و با صدای فضایی کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند، اما به شما هشدار داده می‌شود که اطرافیان شما می‌توانند آنچه را که در حال وقوع است بشنوند، بنابراین ممکن است بخواهید AirPods بپوشید.

هر چیزی که در دنیای واقعی می بینید از طریق دوربین های عبوری منتقل می شود، بنابراین اگر در بهترین نور نباشید، بهترین دید را نخواهید داشت. به همین دلیل، کیفیت ویدیوی عبوری ممکن است کاهش یابد یا از دست برود.

آیا فرصتی داشته اید که Vision Pro را امتحان کنید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید. فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در تمام آخر هفته دموهای نمایشی برگزار می‌کنند و از دوشنبه، اگر خودتان Vision Pro ندارید، می‌توانید یک قرار ملاقات برای نمایش بگیرید.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/02/vision-pro-unboxing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *