کار در فضای باز یا در شرایط سخت؟ این SSD خارجی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب دارای یک قاب آلیاژ آلومینیومی برای تضمین عملکرد خنک است

کار در فضای باز یا در شرایط سخت؟  این SSD خارجی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب دارای یک قاب آلیاژ آلومینیومی برای تضمین عملکرد خنک است

یک درایو حالت جامد خارجی (SSD) یک ابزار ضروری برای متخصصانی است که نیاز به حمل و انتقال مقادیر زیادی داده به صورت ایمن و قابل اعتماد دارند. دوام و طول عمر به ویژه برای افرادی که کارهای فشرده را انجام می دهند یا در حال حرکت کار می کنند بسیار مهم است.

سوزن SSD خارجی مقاوم SD810 جدید خود را رونمایی کرد. کوچکتر از کارت اعتباری، درایو IP68 ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد ضربه MIL-STD است. این برای مقاومت در برابر محیط‌های خشن در فضای باز طراحی شده است و آن را به انتخابی ایده‌آل برای عکاسان و سازندگان ویدیو تبدیل می‌کند.

SD810 از رابط انتقال پرسرعت USB 3.2 Gen2 x2 پشتیبانی می کند که سرعت خواندن/نوشتن چشمگیر تا ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد. SSD که در یک بدنه آلومینیومی قرار دارد، گرما را به طور موثر دفع می کند و عملکرد پایدار را در حین کار مداوم تضمین می کند.

مستحکم و بادوام

این درایو ضد گرد و غبار است و می تواند تا ۶۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب دوام بیاورد. همچنین استاندارد مقاومت در برابر ضربه MIL-STD-810G 516.6 را برآورده می‌کند و تضمین می‌کند که می‌تواند در برابر سقوط تصادفی از ارتفاع ۱٫۲۲ متری مقاومت کند.

SD810 از یک درگاه USB Type-C استفاده می‌کند که به آن اجازه می‌دهد با سیستم‌های Windows و macOS سازگار، دستگاه‌های اندروید و جدیدترین سری آیفون ۱۵ استفاده شود.

ADATA SD810 اکنون در رنگ‌های سیاه ابسیدین و نقره‌ای شهاب‌سنگ برای خرید جهانی در دسترس است و در چهار ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۰۰ گیگابایتی، ۱۰۰۰ گیگابایتی، ۲۰۰۰ گیگابایتی و ۴۰۰۰ گیگابایتی با قیمت ۵۴٫۹۹ دلار عرضه می‌شود.

تمامی دستگاه ها دارای سه سال گارانتی محدود می باشند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/working-outdoors-or-in-extreme-conditions-this-rugged-dust-and-water-resistant-external-ssd-has-an-aluminum-alloy-case-to-guarantee-cool-performance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *