کامالا هریس موسسه ایمنی هوش مصنوعی را برای محافظت از مصرف کنندگان آمریکایی اعلام می کند

فقط چند روز بعد رئیس جمهور جو بایدن از یک فرمان اجرایی فراگیر رونمایی کرد معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس در نشست ایمنی هوش مصنوعی بریتانیا در روز سه‌شنبه، با تکلیف مجدد دولت فدرال در رابطه با توسعه هوش مصنوعی، از نیم‌دوجین ابتکار دیگر یادگیری ماشینی که دولت در حال انجام است، خبر داد. از جمله نکات برجسته: تأسیس مؤسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده، اولین انتشار پیش نویس راهنمای سیاست در مورد استفاده دولت فدرال از هوش مصنوعی و اعلامیه ای در مورد برنامه های کاربردی نظامی مسئول برای فناوری در حال ظهور.

"پرزیدنت بایدن و من معتقدیم که همه رهبران، از دولت، جامعه مدنی، و بخش خصوصی وظیفه اخلاقی، اخلاقی و اجتماعی دارند تا اطمینان حاصل کنند که هوش مصنوعی به گونه‌ای اتخاذ شده و پیشرفت کرده است که از عموم مردم در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کند و تضمین کند که همه هریس در اظهارات آماده شده خود گفت.

"درست همانطور که هوش مصنوعی پتانسیل انجام خوبی های عمیق را دارد، همچنین پتانسیل ایجاد آسیب های عمیق را دارد، از حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی در مقیاسی فراتر از هر چیزی که قبلا دیده ایم تا سلاح های زیستی ساخته شده با هوش مصنوعی که می تواند جان میلیون ها نفر را به خطر بیندازد." او گفت. تهدیدهای وجودی که سیستم‌های هوش مصنوعی مولد ارائه می‌کنند، وجود داشت موضوع اصلی اجلاس.

"برای تعریف ایمنی هوش مصنوعی، ما باید طیف کاملی از خطرات هوش مصنوعی را در نظر بگیریم و به آنها رسیدگی کنیم – تهدیدهایی برای کل بشریت، تهدیدهایی برای افراد، جوامع و مؤسسات ما، و تهدیدهایی برای آسیب پذیرترین جمعیت ما." او ادامه داد "برای اطمینان از ایمن بودن هوش مصنوعی، باید تمام این خطرات را مدیریت کنیم."

به همین منظور، هریس روز چهارشنبه اعلام کرد که کاخ سفید با همکاری وزارت بازرگانی، موسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده (US AISI) را در چارچوب این سازمان تاسیس می کند. NIST. این شرکت مسئول ایجاد و انتشار تمام دستورالعمل‌ها، تست‌های معیار، بهترین شیوه‌ها و مواردی از این دست برای آزمایش و ارزیابی سیستم‌های هوش مصنوعی بالقوه خطرناک خواهد بود.

این آزمایش‌ها می‌تواند شامل تمرین‌های تیم قرمز باشد که پرزیدنت بایدن در EO خود به آن اشاره کرده بود. AISI همچنین وظیفه ارائه راهنمایی های فنی به قانونگذاران و مجریان قانون را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی، از جمله شناسایی محتوای تولید شده، احراز هویت محتوای ضبط شده زنده، کاهش تبعیض مبتنی بر هوش مصنوعی، و تضمین شفافیت در استفاده از آن خواهد داشت.

علاوه بر این، دفتر مدیریت و بودجه (OMB) قرار است در اواخر این هفته اولین پیش نویس راهنمای سیاست دولت در مورد استفاده از هوش مصنوعی دولتی را برای اظهار نظر عمومی منتشر کند. مانند طرحی برای منشور حقوق هوش مصنوعی پیش نویس دستورالعمل خط مشی که بر آن استوار است، مراحلی را که دولت ملی می تواند انجام دهد، تشریح می کند "پیشبرد نوآوری هوش مصنوعی مسئول" ضمن حفظ شفافیت و محافظت از کارگران فدرال در برابر افزایش نظارت و جابجایی شغلی. این پیش نویس دستورالعمل در نهایت برای ایجاد تدابیر امنیتی برای استفاده از هوش مصنوعی در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی بخش عمومی از جمله حمل و نقل، مهاجرت، بهداشت و آموزش استفاده خواهد شد، بنابراین برای اظهار نظر عمومی در دسترس قرار می گیرد. ai.gov/input.

هریس همچنین در طی اظهارات خود اعلام کرد که اعلامیه سیاسی استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی و خودمختاری ایالات متحده که در ماه فوریه صادر شد تا به امروز ۳۰ امضاکننده را جمع آوری کرده است که همه آنها با مجموعه ای از هنجارها برای توسعه مسئولانه و استقرار سیستم های هوش مصنوعی نظامی موافقت کرده اند. فقط ۱۶۵ کشور باقی مانده است! دولت همچنین در حال راه‌اندازی یک هکاتون مجازی است تا آسیب‌های کلاهبرداران اینترنتی و تلفن‌های مجهز به هوش مصنوعی را کاهش دهد. شرکت‌کنندگان هکاتون برای ساخت مدل‌های هوش مصنوعی کار خواهند کرد که می‌توانند با تماس‌های رباتیک و متن‌های روباتی مقابله کنند، به‌ویژه آنهایی که افراد مسن را هدف قرار می‌دهند.

احراز هویت محتوا تمرکز رو به رشد دولت بایدن-هریس است. مدیر ارشد اجرایی پرزیدنت بایدن توضیح داد که وزارت بازرگانی از طریق همکاری با C2PA و سایر گروه‌های حامی صنعت، تلاش‌ها را برای اعتبارسنجی محتوای تولید شده توسط کاخ سفید رهبری خواهد کرد. آنها برای ایجاد هنجارهای صنعتی، مانند تعهدات داوطلبانه ای که قبلاً از ۱۵ شرکت بزرگ هوش مصنوعی در سیلیکون ولی استخراج شده بود.. هریس در اظهارات خود این فراخوان را در سطح بین المللی گسترش داد و از همه کشورها برای توسعه استانداردهای جهانی در تأیید اعتبار محتوای تولید شده توسط دولت درخواست حمایت کرد.

“این داوطلبان [company] تعهدات یک گام اولیه به سوی آینده ایمن هوش مصنوعی است که در آینده بیشتر خواهد بود،" او گفت. "همانطور که تاریخ نشان داده است در غیاب مقررات و نظارت قوی دولت، برخی از شرکت های فناوری ترجیح می دهند که سود را بر سود خود ترجیح دهند: رفاه مشتریان خود. امنیت جوامع ما؛ و ثبات دموکراسی های ما."

"یکی از راه‌های مهم برای رسیدگی به این چالش‌ها – علاوه بر کاری که قبلاً انجام داده‌ایم – از طریق قانون‌گذاری است – قانونی که ایمنی هوش مصنوعی را بدون سرکوب نوآوری تقویت می‌کند." هریس ادامه داد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/kamala-harris-announces-ai-safety-institute-to-protect-american-consumers-060011065.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/kamala-harris-announces-ai-safety-institute-to-protect-american-consumers-060011065.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *