کانون نوآوری CES 2024: Brane X از Brane Audio

کانون نوآوری CES 2024: Brane X از Brane Audio

گاهی اوقات، شرکتی که قبلاً ناشناخته بود، در CES با یک محصول پرچمدار جدید سروصدای زیادی به پا می کند و امسال، اتفاقاً در مورد Brane Audio چنین است. این شرکت فناوری صدا که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، بلندگوی هوشمند قابل حمل Brane X خود را به نمایش گذاشت – یک بلندگوی قدرتمند (و گران قیمت) که قدرت بی سابقه ای را برای چنین دستگاه کوچکی ارائه می دهد.

این به دلیل یک ویژگی اختصاصی نوآورانه است که به عنوان راننده جذب کننده دفع (RAD) شناخته می شود: RAD از آهنربا برای تغییر فشار هوا در بلندگو و بیرون راندن مقدار قابل توجهی هوا (یعنی فرکانس های باس پایین) استفاده می کند، علی رغم اندازه کوچک بلندگو. با ساب ووفر ۸ اینچی

به عنوان جو پینکرتون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Brane Audio، برای TechCrunch توضیح داده شده است“ما یک روش جدید برای ساخت صدا ایجاد کردیم. به طور خاص، ما یک ساب ووفر جدید داریم… این ضریب تقریباً ۱۰۰ برابر کارآمدتر در محدوده ساب ووفر است. این به ما امکان می دهد آن را یک دهم اندازه بسازیم و یک عدد بکشیم.” دهم قدرت.»

این بلندگوی قابل حمل علاوه بر کوچکتر و کم مصرف بودن، می تواند ۱۲ ساعت قبل از نیاز به شارژ باتری خود دوام بیاورد و دارای یک جفت توییتر و یک جفت بلندگوی میان رده برای پخش استریو است. همچنین مجهز به وای فای و بلوتوث است و با آمازون الکسا و اسپاتیفای سازگار است. این اسپیکر دارای رتبه IP5X است، بنابراین ضد گرد و غبار و نسبتاً ضد آب است – آنقدر قوی نیست که با خود به داخل استخر ببرید، اما آنقدر خوب است که در هنگام پخش موسیقی از پاسیو در برابر پاشش پاشیده شدن مقاومت کند.

را اسپیکر هوشمند Brane X اکنون برای خرید در دسترس است و قیمت آن ۵۹۹٫۹۹ دلار است.


منبع: https://www.slashgear.com/1492118/ces-2024-innovation-spotlight-brane-x-portable-smart-speaker/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *