کاهش قیمت بزرگ Asus ROG Ally Z1 به این معنی است که در نهایت ارزش آن را به عنوان رقیب Steam Deck دارد.

کاهش قیمت بزرگ Asus ROG Ally Z1 به این معنی است که در نهایت ارزش آن را به عنوان رقیب Steam Deck دارد.

کسانی که قصد خرید Asus ROG Ally را دارند بازی دستی کسانی که منتظر بودند تا قیمت پایین بیاید، خوب، سر بالا – این اتفاق افتاده است.

ROG Ally توسط خود ایسوس و Best Buy در ایالات متحده به فروش می رسد، و در حالی که قیمت دو نسخه در فروشگاه Asus تغییری نکرده است – ROG Ally Z1 600 دلار باقی می ماند و ROG Ally Z1 Extreme 700 دلار است – در Best Buy. ، هر دو مدل از نظر قیمت پایین آمده اند.

با این حال، نسخه وانیلی Z1 200 دلار کاهش یافته است، بنابراین می تواند اکنون به قیمت ۴۰۰ دلار بسته بندی می شود (همانطور که ما این را می نویسیم)، در حالی که گوشی دستی Z1 Extreme دارای کاهش ۱۰۰ دلاری است به این معنی که قیمت آن ۶۰۰ دلار است.

بنابراین، نتیجه نسخه پایه است Asus ROG Ally 200 دلار ارزان تر از ۱۰۰ دلار است، و با توجه به تفاوت عملکرد بین APU های Ryzen Z1 و Z1 Extreme AMD، بسیار منطقی تر است. (توجه داشته باشید که جدا از تراشه، مشخصات این مدل ها یکسان است).


تجزیه و تحلیل: Z1 یک جایگزین مناسب با این قیمت است (در نهایت)

زمانی که مدل Z1-toting Asus ROG Ally در ماه سپتامبر معرفی شد – این محصول دیرتر از Z1 Extreme به بازار عرضه شد – از اینکه قیمت این محصول به برادر سریع‌تر خود نزدیک بود، ناامید شد.

مشکل این است که Z1 Extreme عملکرد بهتری را در بازی ها ارائه می دهد (با دو هسته CPU بیشتر و قدرت گرافیکی یکپارچه بسیار بیشتر)، و صادقانه بگویم، پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر برای به دست آوردن آن، کار بیهوده ای است.

حداقل شکاف قیمتی ۲۰۰ دلاری، یعنی اینکه بتوانیم Z1 پایه دستی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر ۴۰۰ دلاری در Best Buy now دریافت کنیم، به این معنی است که یک جایگزین واقعی است.

چرا این اتفاق افتاده است؟ خب، محتمل ترین فشارها ورود Lenovo Legion Go، یک رقیب است ویندوز دستی با برخی از مزایای متمایزیا Steam Deck OLED جدید (به همراه خود صفحه نمایش جدید وسوسه انگیز و عمر باتری پیشرفت می کند).

آیا این کاهش قیمت ۲۰۰ دلاری برای Asus ROG Ally Z1 موقتی است، توجه داشته باشید؟ با توجه به اینکه در خود فروشگاه ایسوس اعمال نشده است، به نظر می رسد – مگر اینکه این حرکت در شرف انجام باشد.

ما خواهیم دید، اما ما شاهد این کاهش قیمت بزرگتر در خارج از ایالات متحده نیستیم. با این حال، در بریتانیا، در فروشگاه ایسوس، هر دو مدل در زمان نوشتن ۱۰۰ پوند کاهش یافته است – اما هیچ کاهش اضافی برای مدل وانیلی Z1 وجود ندارد. حدس می زنیم این فضا را تماشا کنید، اما احساس می کنیم که تخفیف ۲۰۰ دلاری ممکن است آنقدرها در ایالات متحده دوام نیاورد…

از طریق VideoCardz

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/gaming-pcs/asus-rog-ally-z1-big-price-cut-means-its-finally-worth-considering-as-a-steam-deck-rival

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *