کاویار از قاب‌های FineWoven آیفون با چرم طبیعی هرمس رونمایی کرد + عکس

اپل چند ماه قبل در رویداد Wonderlust ضمن رونمایی از سری آیفون ۱۵، قاب‌های FineWoven خود برای آیفون‌ها را نیز معرفی کرد. قاب یا کیس‌های FineWoven تاکنون با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده‌اند و برخی افراد احساس چرم اصلی را ترجیح می‌دادند و به عقیده برخی دیگر، این کیس‌های جدید دوام کافی ندارند. برای رفع این مشکلات، شرکت مستقر در دبی «کاویار» (Caviar) که بیشتر با ساخت دستگاه‌های لوکس سفارشی شناخته می‌شود، نسخه‌ای از قاب‌های FineWoven اپل را با چرم طبیعی هرمس ساخته است.

کاویار برای ساخت قاب‌های FineWoven خود، پارچه‌ای را که روی قاب اپل پوشیده شده، با چرم طبیعی هرمس جایگزین کرده است که در ساخت کیف‌های دستی Birkin از آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین با وجود این قاب، کاربران همچنان می‌توانند از MagSafe برای شارژ دستگاه خود استفاده کنند. قاب‌های ارتقایافته کاویار در سه رنگ نارنجی، آبی و قهوه‌ای عرضه می‌شوند.

نسخه نارنجی رنگ این قاب دارای چرم Hermes Epsom است، درحالی‌که قاب‌های آبی و قهوه‌ای با چرم Hermes Togo پوشیده شده‌اند. همچنین تمام آن‌ها دارای تاج برجسته لوگوی کاویار هستند که از آلیاژ جواهرات ساخته و با طلای ۲۴ عیار پوشیده شده است.

قیمت نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده قاب‌های FineWoven آیفون

کاویار از قاب‌های FineWoven آیفون با چرم طبیعی هرمس رونمایی کرد + عکس

قاب‌های FineWoven ساخته‌شده توسط Caviar از طریق وب‌سایت این شرکت فروخته می‌شود و برای آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۵ پرو مکس به‌ترتیب ۲۰۶۰ دلار، ۲۱۳۰ دلار و ۲۲۰۰ دلار قیمت دارد. برای آیفون ۱۵ پرو نیز می‌توان آن‌ها را با قیمت ۲۱۳۰ دلار خریداری کرد.

کاویار تاکنون از نسخه‌های متفاوت سری آیفون ۱۵ رونمایی کرده است. ابتدا نسخه مخصوص آیفون ۱۵ پرو با شاسی از جنس طلا معرفی شده بود و پس از آن، نسخه فضایی آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس با تکه‌هایی از شهاب‌سنگ رونمایی شدند.


منبع: https://digiato.com/gadgets/caviar-apple-finewoven-leather-cases

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *