کتاب هنری جدید ThatGameCompany Sky: The Children of the Light یک صحنه خاص درون بازی را باز می کند.

توسعه‌دهنده Journey، ThatGameCompany، یک کتاب «به زیبایی» را برای تجلیل از هنر «بازی ماجراجویی اجتماعی» ۲۰۱۹ خود، Sky: Children of the Light معرفی کرده است.

The Art of Sky که قرار است در ۲۲ آوریل راه اندازی شود، یک “ادیسه بصری خارق العاده” خواهد بود و دارای بیش از ۲۵۰ صفحه از “تعالی هنری علامت تجاری” ThatGameCompany است.


کتاب هنری جدید ThatGameCompany Sky: The Children of the Light یک صحنه خاص درون بازی را باز می کند.آشکار شدن ویژگی STAR! هنر آسمان – نسخه کلکسیونی لوکس ✨


آشکار شدن ویژگی STAR! هنر آسمان – نسخه کلکسیونی لوکس.

«کتاب هنری شگفت‌انگیز که اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است، تصاویر هنری مفهومی را که مربوط به اولین روزهای بازی است، تفسیرهای صمیمانه پشت صحنه و تصاویری که قبلاً دیده نشده‌اند را در یک جلد گالینگور چاپ اول به زیبایی و بی‌انتها گردآوری می‌کند. برای بازیکنان و کلکسیونرهای فداکار به طور یکسان، “توصیف کنایه می کند.

این کتاب به صورت جداگانه شماره گذاری می شود و شامل اطلاعاتی در مورد نمونه های اولیه، داستان های علمی، و قطعات منتخب هنر فن است که همه بر روی کاغذ درجه یک ارائه شده است. پیش‌سفارش مجموعه‌ای از هشت کارت پستال جایزه و سه پوستر را نیز تضمین می‌کند.

علاوه بر این، یک “تراشه STAR ویژه در هر نسخه تعبیه شده است” که به بازیکنان دستگاه های تلفن همراه و سوئیچ اجازه می دهد تا یک کد را اسکن کرده و یک کتاب درون بازی دریافت کنند.

این تیم توضیح می‌دهد: «قرار دادن و تعامل با کتاب در Sky: Children of the Light صحنه‌ای خاص با جلوه‌های بصری خاطره‌انگیز را به نمایش می‌گذارد که نگاهی به هنر فنی که در ساختن سرزمین‌های عجیب و غریب بازی بوده است، می‌دهد.

The Art of Sky هم اکنون در دسترس است برای پیش‌سفارش وب سایت رسمی برای ۱۲۵ دلار هیچ قیمت مشخصی برای پوند انگلیس یا یورو وجود ندارد، بنابراین انتظار دارید که حدود ۱۰۰ پوند / ۱۱۶ دلار بپردازید، اگرچه حمل و نقل را شامل نمی شود. حمل و نقل استاندارد رایگان است به بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و اکثر کشورهای اروپایی.

Jenova Chen، مدیرعامل و مدیر خلاق ThatGameCompany گفت: “سفر آسمان از آغازهای فروتن عمیقاً در من طنین انداز است – دیدن بازتاب آن در The Art of Sky افتخار است.” “شخصیت‌ها و جهان‌های ما – که توسط تیم طراحان محترم در ThatGameCompany ایجاد شده‌اند – قلب تپنده موفقیت ما هستند. همانطور که پنجمین سالگرد Sky را جشن می‌گیریم، این کتاب هنری به عنوان ادای احترامی به اشتیاق جمعی ما برای زیبایی در تمام اشکال آن است. ارتباط انسانی و نوآوری.”

Sky: Children of the Light اکنون برای اندروید، iOS، PS5، PS4 و سوییچ منتشر شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/thatgamecompanys-new-sky-the-children-of-the-light-art-book-unlocks-a-special-in-game-cutscene?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *