کدام گیرنده صوتی بلوتوث برای شما مناسب است؟

کدام گیرنده صوتی بلوتوث برای شما مناسب است؟

این یکی احتمالاً چیزی شبیه به حاشیه است، اما هنوز هم کاربرد عملی بسیار واقعی دارد. اگر شما فردی هستید که هنوز ترجیح می‌دهید از هدفون‌های سیمی استفاده کنید، چه فکر می‌کنید که صدای آنها بهتر است یا یک جفت خاص که بیشتر از گزینه‌های بلوتوث موجود دوست دارید، استفاده از آنها با یک تلفن پرچمدار در سال‌های اخیر پیچیده‌تر شده است.

آیفون جک هدفون را کنار گذاشتو دیگران، مانند گوشی های سامسونگ گلکسی اس و گلکسی نوتبه زودی به دنبال آن، نیاز به استفاده از هدفون بلوتوث یا یک دانگل با مبدل داخلی دیجیتال به آنالوگ (یا به اختصار DAC). برای بسیاری، دانگل ها به اندازه کافی خوب هستند، اما بهترین ها به شما اجازه نمی دهند گوشی خود را در حین استفاده از هدفون شارژ کنید، و آن هایی که اغلب مشکلات خاص خود را دارند.

آداپتورهای هدفون بلوتوث را وارد کنید، که گیرنده‌های بلوتوثی هستند که می‌توانند خودشان یک جفت هدفون آنالوگ را تغذیه کنند. برخی از آنها عمدتاً به عنوان آداپتورهای AUX به بازار عرضه می شوند، اما با این وجود به عنوان آداپتورهای هدفون به خوبی کار می کنند. در سیم چینانتخاب برتر برای اکثر مردم این است ۱ Mii MiiLink ML100، که می توان آن را با کمتر از ۲۰ دلار در آمازون تهیه کرد. آدرین ماکسول، از Wirecutter، آن را به عنوان “بدون اشکال اساسی” توصیف کرد، و باعث شد تا آن را نسبت به رقبای مستقیم که دارای اشکالات واضح مختلف بودند، برتری دهد.

برای کسانی که می خواهند یک DAC با کیفیت بالاتر در آداپتور هدفون بلوتوث خود داشته باشند، Wirecutter انتخاب کرد Qudelix-5K 109.98 دلاربا استناد به “بهترین دریافت بلوتوث و تجربه کاربری از آداپتورهای گران‌تر، و قدرت آمپر بیشتر، میکروفون بهتر و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر از [its] انتخاب برتر.» این توصیه توسط دوم تایید شد هدفون و Hi-End قابل حمل.


منبع: https://www.slashgear.com/1478453/wireless-sound-which-bluetooth-audio-receiver/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *