کد تبلیغاتی قابل مشاهده Verizon به مدت ۲۴ ماه ۵ یا ۱۰ دلار تخفیف دارد

Visible سال ۲۰۲۳ را با بهترین طرح بی سیم خود به پایان رساند که آن را به قیمت ماهانه باور نکردنی کاهش داد. چند روز بعد، برای شروع سال ۲۰۲۴، آنها با یک معامله مشابه بازگشته اند، به علاوه اکنون ارزان ترین طرح خود را نیز گنجانده اند، که هر دو قیمت های تخفیف دار خود را برای ۲۴ ماه آینده حفظ می کنند.

همانطور که بسیاری از شما می دانید، Visible دو طرح داده “نامحدود” را ارائه می دهد که از شبکه های ۴G و ۵G Verizon استفاده می کند. برنامه‌های Visible و Visible+ آنها معمولاً ۲۵ دلار در ماه یا ۴۵ دلار در ماه هزینه دارند، که هر دو داده‌ها و استفاده از هات اسپات “نامحدود” را برای شما به ارمغان می‌آورند، اما طرح گران‌تر دسترسی به شبکه سریع‌تر ۵G Ultra Wideband Verizon و دسترسی بین‌المللی بیشتری را به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید با قیمت ارزان به شبکه Verizon دسترسی داشته باشید، این طرح‌ها تقریباً به همان قیمتی هستند که در ایالات متحده پیدا می‌کنید.

برای سال ۲۰۲۴ Visible 5 دلار در ماه از برنامه Visible (پایه) حذف می کند و آن را ۲۰ دلار در ماه می کند. را طرح Visible+ یک بار دیگر شاهد تخفیف ۱۰ دلاری به ۳۵ دلار در ماه است. این تخفیف ها، با فرض ثبت نام در زمانی که در دسترس هستند، به مدت ۲ سال یا ۲۴ ماه ادامه دارند.

به لطف استفاده Visible از eSIM در تلفن مدرن شما، ثبت نام آسان تر نیست. برای شروع، برنامه آنها را دانلود می‌کنید، تأیید می‌کنید که تلفنتان واجد شرایط است، طرحی را انتخاب می‌کنید و مجموعه‌ای از مراحل را طی می‌کنید که در عرض چند دقیقه سرویس شما فعال می‌شود. من ثبت نام کردم تا Visible را این آخر هفته امتحان کنم، زیرا مدت زیادی از استفاده از آن می گذرد و واقعاً چند دقیقه وقتم را می گیرد. Pixel 8 من اکنون Visible+ را با قیمت ۳۵ دلار راه‌اندازی می‌کند.

برخلاف پیشنهادات حامل سنتی، قراردادی در اینجا وجود ندارد. در حالی که تخفیف ارائه شده دو سال طول می کشد، شما همچنان می توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید و از آنجا خارج شوید. این فقط قفل اولیه قیمت است که قیمت شما را پایین نگه می‌دارد در صورتی که Visible نرخ‌ها را در چند سال آینده افزایش دهد. این شرایط نشان می دهد که Visible می تواند به هر حال نرخ ها را تنظیم کند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

برای دریافت آخرین معامله Visible، از کد “VISIBLE24” در هنگام تسویه حساب استفاده می کنید تا تخفیف اعمال شده را مشاهده کنید.

ثبت نام برای Visible


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/02/visible-10-off-24-months/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *