کروم برای اندروید به زودی برگه های استفاده نشده شما را شلوغ می کند

من همیشه برای چند نفر به کلن سخت می گیرم کروم برگه هایی که او باز کرده است. با این حال، با گذشت زمان، متوجه شدم که تب های زیادی باز شده است، نه در دسکتاپ، بلکه در تلفن اندرویدم. روشی که Chrome کار می‌کند، حداقل برای من، به نظر می‌رسد مرورگر همیشه می‌خواهد یک برگه جدید باز کند، بنابراین گاهی اوقات بیش از ۲۰ برگه بدون دلیل موجه در حال اجرا می‌مانم. خوب، به نظر می رسد تیم کروم گوگل در حال کار روی چیزی برای رفع این مشکل است.

تماس گرفت پاک کننده تب اندروید و از طریق a پرچم آزمایشی جدید، این ویژگی “بایگانی خودکار و حذف برگه های غیرفعال” را فعال می کند. برای کسی مثل من که نمی‌توانست به برگه‌های کروم من در تلفن همراه اهمیت بدهد، این یک افزونه خوش‌آمد خواهد بود.

ما فرض می‌کنیم وقتی این ویژگی فعال است، Chrome به‌طور خودکار برگه‌های استفاده نشده شما را پاک می‌کند یا براساس انتخاب شما، آنها را برای استفاده در آینده بایگانی می‌کند. هنوز اطلاعات خاصی در مورد این ویژگی مشخص نیست، اما با توجه به توضیحات، حدس خوبی به نظر می رسد.

کروم قبلاً دارای ویژگی‌های ذخیره‌سازی حافظه مختلفی است که سعی می‌کنند منابعی را که به برگه‌های غیرفعال می‌روند مدیریت کنند، اما به نظر می‌رسد این ویژگی پاک‌کننده مستقیماً به ایده وجود برگه‌های زیادی که به طور کلی استفاده نمی‌شوند حمله می‌کند. باز هم، این برای من و دوستان کروم من در کاربران اندروید عالی به نظر می رسد.

با کسب اطلاعات بیشتر، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

// کروم استوری


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/29/chrome-getting-anti-tab-clutter-feature-on-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *