کسب درآمد از همکاری در فروش اندروید باکس و قطعات کامپیوتر

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همکاری در فروش، یکی از بهترین روش‌های تسریع سوددهی است که به کسب‌ و کارها و افراد کمک می‌کند با کاهش ریسک در بازار، بتوانند سرمایه‌ی خود را با مشکلات کمتر و در زمان سریع‌تر به سود تبدیل کنند.

پیشرفت روزافزون دنیای دیجیتال و افزایش گردش مالی در این بازار، باعث شده که از طرفی بسیاری از کسب و کارهای جدید تمرکز خود را از ابتدا بر محصولاتی چون قطعات دیجیتالی مثل موبایل و کامپیوتر بگذارند و از طرفی کسب و کارهای سنتی هم گوشه چشمی به کسب سود از این بازار جدید و بزرگ داشته باشند.

از طرفی دیگر رشد اینترنت و خرید و فروش در آن باعث ایجاد روش‌های جدیدی برای کسب سود از آن شده است. برای مثال امروزه هر کسی می‌تواند با درست کردن یک صفحه در دنیای دیجیتال مثل وبسایت، کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرامی و جذب مخاطبان در دنیای اینترنت، با روش‌های افیلیت مارکتینگ درآمد خوبی را کسب کند. به این طریق هم صاحب رسانه می‌تواند به درآمد برسد و هم صاحبان کسب و کار و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را به صورت مستقیم به دست بازار هدف مدنظرشان در دنیای دیجیتال برسانند.

اینجاست که روش‌های همکاری در فروش، اهمیت بالایی پیدا می‌کنند.

چرا بازار اندروید باکس و تلویزیون‌های هوشمند، جایگاه مناسبی برای کسب درآمد از همکاری در فروش است؟

امروزه صنعت سرگرمی یکی از بزرگترین صنعت‌های دنیاست که با اندازه‌ای بیش از ۲۳۰۰ میلیارد دلار و رشد روزافزون خود، یکی از جذاب‌ترین بازارها برای سرمایه‌گذاری است.

یکی از بزرگترین شاخه‌های این صنعت، بخش سرگرمی‌های تصویری شامل فیلم، سریال و تلویزیون است. پیشرفت‌های اخیر در ساخت سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای قوی‌تر و بخصوص ساخت تلویزیون‌های هوشمند باعث شده که مردم بیش از پیش مخاطب این صنعت شوند و زمان بیشتری را در آن بگذرانند.

کسب درآمد از همکاری در فروش اندروید باکس و قطعات کامپیوتر

در بازار ایران هم با پیشرفت شرکت‌های ارائه‌دهنده محتوا مثل فیلیمو و نماوا و اقبال مردم به تماشای این محتوا روی تلویزیون، بازار گسترده‌ای برای تلویزیون‌های هوشمند و سخت‌افزارهای این حوزه ایجاد شده است.

اینجاست که اندروید باکس‌ها نقش خود را در این بازار نشان می‌دهند. اندروید باکس‌ها، دستگاه‌های نسبتا ارزانی هستند که می‌توانند به هر تلویزیونی متصل شوند و تمام قابلیت‌های هوشمندترین تلویزیون‌ها را به آسانی به آن‌ها اضافه کنند.

اندروید باکس‌های نت باکس، یکی از بهترین محصولات بازار ایران

مثل تمام بازار‌های دیگر ایران، در بازار اندروید باکسها هم می‌توان ردپای قابل توجه محصولات متفرقه چینی را دید. اما این محصولات به علت آن که معمولا از برندهای معتبر نیستند، کیفیت قابل اتکایی ندارند.

در سمت دیگر بازار محصولات باکیفیت خارجی از برند‌های مطرح مانند گوگل و شیائومی حضور دارند. محصولات این برندها بیشتر به خاطر آنکه محصولات آنها به طور خاص برای بازار ایران و نیازهای خانوار ایرانی ساخته نشده‌اند نتوانسته‌اند جایگاه خوبی برای خود کسی کنند. البته که محدودیت‌های اینترنت ایران یکی از بزرگترین مشکلات این محصولات است که باعث می‌شود استفاده از آن‌ها برای یک فرد عادی بسیار سخت باشد.

در این میان چندین تولیدکننده ایرانی با عرضه اندروید باکس‌های خود توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کنند.

در میان این تولیدکنندگان، شرکت نت باکس با تمرکز روی ارائه سیستم عامل و نرم‌افزار اختصاصی که از صفر برای خانوار ایرانی و برطرف کردن مشکلات آن‌ها طراحی شده، توانسته به یکی از برترین برند‌های بازار تبدیل شود. شرکت نت باکس با ارائه گارانتی سخت‌افزاری یک تا دو ساله و گارانتی نرم‌افزاری مادام‌العمر برای محصولاتش، توانسته از رهبران این بازار باشد.

روش‌های مختلف همکاری در فروش نت باکس

شرکت نت باکس روش‌های مختلفی را برای همکاری در فروش تدارک دیده است که شما می‌توانید با روشی که مناسب شرایط شماست، همکاری خود را با ما شروع کنید.

۱- دریافت نمایندگی:

شرکت‌های مختلف جهت تسهیل حضور در بازارهای جدید و افزایش نفوذ در بازار، اقدام به اعطای نمایندگی می‌کنند. شرکت نت باکس هم این امکان را برای شما فراهم کرده است که در صورت دارا بودن شرایط لازم، به یکی از نمایندگی‌های نت باکس در شهرهای مختلف ایران تبدیل شوید.

از آن‌جایی که نت باکس حضور فعال و تاثیرگذاری در دنیای دیجیتال و به خصوص در ذهن کسانی که به دنبال خرید اندروید باکس هستند دارد، دریافت نمایندگی نت باکس می‌تواند فرصت خوبی باشد که با حضور فیزیکی، از سود این بازار رو به رشد بهره‌مند شوید.

۲- خرید عمده از نت باکس:

روش دیگری که نت باکس برای همکاری در فروش ارائه می‌دهد، خرید عمده محصولات نت باکس است. اگر کسب و کار شما بخصوص در حوزه خرید و فروش قطعات کامپیوتر و یا فروش لوازم خانگی باشد، مشتریانی که با شما ارتباط دارند، جزوی از بازار هدف نت باکس هستند و ارائه نت باکس در کنار محصولاتی چون تلویزیون، می‌تواند رضایت آن‌ها را از خرید افزایش داده و سود شما را از همان خرید، دوچندان کند.

هنگام خرید عمده محصول از نت باکس، شما از امکانات بسیار خوبی مثل تخفیف بالا نسبت به خرید خرده بهره‌مند خواهید شد.

۳- همکاری در فروش اینترنتی و آنلاین نت باکس:

شاید بعضی‌ها این تصور را داشته باشند که برای همکاری در فروش نت باکس، باید حتما یک فروشگاه فیزیکی داشته باشند. اما قابلیت جدید همکاری در فروش اینترنتی، به شما این امکان را می‌دهد که در صورت داشتن یک رسانه همچون وبسایت و کانال تلگرامی، بتوانید در سود فروش محصولات نت باکس شریک باشید.

روش این کار به این صورت است که بعد از انجام مراحل ثبت نام برای همکاری، شما یک لینک اختصاصی از فروشگاه نت باکس دریافت خواهید کرد. سپس با قرار دادن این لینک در جایگاه‌های مختلف در سایت و پیج خود و تشویق مردم به استفاده از آن‌ها، اگر خریدی توسط این لینک‌ها صورت بگیرد، درصدی از سود آن خرید به شما تعلق خواهد گرفت.

در واقع در این روش نیاز به صرف هزینه هم وجود ندارد و حتی با یک خرید موفق، شما در سود نت باکس شریک خواهید شد.

این روش برای کسانی که حتی رسانه‌ای ندارند ولی به علت علاقه به نت باکس دوست دارند آن را به دوستانش و آشنایانشان معرفی کنند هم کاربرد دارد و با ثبت نام می‌توانند از خرید‌های نت باکس سود کنند.

۴- همکاری در فروش از طریق بازاریابی و ویزیتوری:

اگر در کار بازاریابی حضوری هستید و یا مهارتی در زمینه ویزیتوری دارید، همکاری در فروش نت باکس فرصت خوبی است که با آن می‌توانید در سود فروش نت باکس شریک باشید.

به علت رشد صعودی اندروید باکس‌ها در بازار ایران به خصوص در فروشگاه‌های فروش لوازم خانگی و تلویزیون، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد از این طریق وجود دارد.

برای شروع همکاری با نت باکس در فروش، می‌توانید از صفحه اصلی سایت نت باکس، به صفحه همکاری در فروش مراجعه کنید و روش همکاری خود را انتخاب کنید.


منبع: https://digiato.com/promoted/making-money-from-cooperation-selling-android-boxes-computer-parts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *