کشتی جنرال موتورز به دنبال تصادف عابر پیاده توسط وزارت دادگستری و SEC در حال بررسی است

بدون راننده جنرال موتورز بخش کروز توسط وزارت دادگستری (DoJ) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تحت بررسی است. واشنگتن پست گزارش کرده است. این تحقیقات در پی حادثه ای در سال گذشته است که در آن یک عابر پیاده در حال پیاده روی با یک وسیله نقلیه خودران کروز برخورد کرد و سپس ۲۰ فوت کشیده شد و جراحات وی بدتر شد.

در همان زمان، دیروز کروز یافته های شخص ثالث خود را در مورد این تصادف که در ۲ اکتبر رخ داد و یک وسیله نقلیه دیگر (نیسان) رخ داد، منتشر کرد. این شرکت گفته است "نتوانست انتظارات موجه تنظیم کننده ها و جوامعی را که ما به آنها خدمت می کنیم برآورده کند… [and] همچنین به طرز غم انگیزی از انتظارات خودمان کوتاه آمدیم،" اضافه کردن که این است "همکاری کامل" با بازرسان با توجه به یافته های خود او، حداقل می توان گفت که دست کم گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، کروز اطلاعات مهمی را از مقامات در یک جلسه توجیهی یک روز پس از حادثه پنهان کرد. به طور خاص، این شرکت اشاره نکرد که وسیله نقلیه خودران (AV) قربانی را با سرعت حدود ۷ مایل در ساعت ۲۰ فوت کشیده و باعث صدمات جدی شده است. بر اساس گزارش داخلی، این اتفاق به این دلیل رخ داده است که وسیله نقلیه اشتباهاً یک برخورد جانبی (و نه از جلو) را تشخیص داده و به جای توقف، سعی در عقب نشینی داشته است.

در این گزارش آمده است که حداقل ۱۰۰ کارمند کروز، از جمله اعضای رهبری ارشد، حقوقی و غیره، از حادثه کشیدن آگاه بودند – اما در جلسات ۳ اکتبر با دفتر شهردار سانفرانسیسکو، NHTSA، DMV و دیگر مقامات نتوانستند آن را فاش کنند.

این شرکت اعلام کرد که قصد دارد اجازه دهد ویدیویی از حادثه کشیدن خود صحبت کند و سپس به سؤالات مربوط به آن پاسخ دهد. با این حال، ویدئو به دلیل مشکلات اتصال به اینترنت به وضوح و به طور کامل پخش نشد و سپس کارکنان کروز نتوانستند شفاهی مانور پولور و کشیدن عابر پیاده را تایید کنند. در صورتی که به اندازه کافی بد نباشد، یافته های شخص ثالث بیان می کند:

رهبری کروز به اصلاح روایت نادرست رسانه ای مبنی بر اینکه کروز AV، و نه نیسان، باعث این حادثه شده است، معطوف بود. این تمرکز نزدیک‌بینانه باعث شد کروز اطلاعات مربوط به راننده نیسان را که باعث تصادف شده است به رسانه‌ها، رگولاتورها و سایر مقامات دولتی منتقل کند، اما سایر اطلاعات مهم در مورد تصادف را حذف کند. حتی پس از دریافت ویدیوی کامل، کروز روایت عمومی را تصحیح نکرد، اما در عوض به اشتراک گذاری حقایق ناقص و ویدیوی مربوط به حادثه با رسانه ها و مردم ادامه داد.

این گزارش می گوید که این شکست ها به دلیل "رهبری ضعیف، اشتباه در قضاوت، عدم هماهنگی، ذهنیت «ما در برابر آنها» با تنظیم‌کننده‌ها، و درک نادرست اساسی از تعهدات کروز مبنی بر پاسخگویی و شفافیت به دولت و مردم." 

قبل از سقوط، کروز بود مواجه شدن با مشکلات دیگر با وسایل نقلیه خودران (AVs) که کودکان و فرکانس کنترل را توسط اپراتورهای انسانی تشخیص نمی دهند. به گفته مدیر عامل سابق وگت، رانندگان انسانی باید در سفرها هر چهار تا پنج مایل مداخله کنند.

کروز مجوز فعالیت خود را داشت معلق در ماه اکتبر در کالیفرنیا شرکت نیز اخراج شد ۲۴ درصد از نیروی کار آن اواخر سال گذشته، به دنبال استعفا یکی از بنیانگذاران دانیل کان و کنار رفتن کایل وگت مدیر عامل آن. علاوه بر دو تحقیق فدرال، این شرکت همچنین با شکایتی از شهر سانفرانسیسکو مواجه است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/gms-cruise-is-being-investigated-by-the-doj-and-sec-following-a-pedestrian-accident-104030508.html?src ظاهر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/gms-cruise-is-being-investigated-by-the-doj-and-sec-following-a-pedestrian-accident-104030508.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *