کنترلرهای AMX MUSE Automation یک گزینه قدرتمند و امن برای محاسبات اختصاصی هستند

دنیای تکنولوژی محور امروزی به راه حل های منحصر به فردی برای دستگاه های محاسباتی قابل اعتماد و اختصاصی نیاز دارد. AMX برای تولید AMX MUSE با HARMAN شریک شده است، یک کنترلر قدرتمند که با در نظر گرفتن امنیت و سهولت استفاده طراحی شده است. کنترلرهای AMX MUSE افزودنی استثنایی برای تاسیسات محاسباتی هستند که نیاز به اجرای آسان و مطمئن چندین زبان برنامه نویسی دارند.

کنترل‌کننده‌های اتوماسیون AMX MUSE با مشارکت پلتفرم لینوکس فوق‌ایمن HARMAN ساخته شده‌اند و حتی از سخت‌ترین نیازهای امنیتی نیز فراتر می‌روند. کنترل‌کننده‌های اتوماسیون MUSE به قدری ایمن هستند که می‌توان از آنها در تاسیسات دولتی، پشتیبانی از برنامه‌های مالی و موارد دیگر استفاده کرد. با این حال، همکاری با HARMAN در اینجا به پایان نمی رسد. کنترلرهای AMX MUSE دارای پشتیبانی بومی برای HARMAN’s HControl (Open-API) هستند. دستگاه‌های صوتی HiQnet قدیمی HARMAN و دستگاه‌های کنترل قدیمی AMX، ICSP، به‌طور بومی توسط AMX MUSE پشتیبانی می‌شوند.

همه اینها در یک محیط فوق‌ایمن مهندسی دقیق پشتیبانی می‌شود که توسط یک پردازنده تعبیه‌شده مدرن و راه‌حل ذخیره‌سازی eMMC در سطح صنعتی پردازنده پشتیبانی می‌شود. ذخیره سازی قوی eMMC به گونه ای طراحی شده است که برای چندین دهه دوام می آورد و تضمین می کند که کنترل کننده اتوماسیون AMX MUSE شما به اندازه شما قابل اعتماد است. فضای ذخیره‌سازی صنعتی محیط شما را در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید در حال اجرا و ایمن نگه می‌دارد. هر کنترل‌کننده اتوماسیون MUSE در دماهای بین ۰ تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد (۳۲ درجه فارنهایت تا ۱۲۲ درجه فارنهایت) کار می‌کند، اما سیستم ذخیره‌سازی صنعتی می‌تواند یکپارچگی خود را در دماهای پایین -۱۰ درجه سانتی‌گراد (۱۴ درجه فارنهایت) حفظ کند. و تا ۶۰ درجه سانتیگراد (۱۴۰ درجه فارنهایت).

کنترلر MUSE Automation ارتقاء قابل توجهی نسبت به کنترلر NX که قبلاً منتشر شده بود AMX است و سرعت پردازنده ای را ۱۰ برابر سریعتر از نسل قبلی خود ارائه می دهد. MUSE یک نیروگاه همه کاره است که می تواند تعداد تقریباً نامحدودی از اسکریپت ها را به طور همزمان در زبان های برنامه نویسی مورد علاقه شما اجرا کند. از پایتون تا جاوا اسکریپت، تا Groovy، کنترل‌کننده اتوماسیون MUSE آن را پوشش داده است.

این نوع قدرت فوق‌العاده امن می‌تواند برای توسعه‌دهندگان مبتدی یا متخصصان فناوری اطلاعات که اعضای تیم با تجربه کمتری دارند، ترسناک به نظر برسد. همه اعضای یک تیم IT یا مهندسی نمی توانند یک برنامه نویس حرفه ای باشند، اما کنترل کننده خودکار AMX MUSE برنامه نویسی را با ابزار توسعه Node-RED آسان می کند. Node-RED به تیم شما این قدرت را می دهد که با یک فرآیند بصری و مبتنی بر جریان برنامه نویسی کند و برای برنامه ریزی کنترلر شما نیازی به کدنویسی کم یا بدون نیاز است. پشتیبانی Node-RED برای کنترلرهای AMX Muse مستقیماً در سیستم تعبیه شده است، هیچ راه حل خاصی لازم نیست.

خانواده محصولات MUSE AMX از چهار کنترل کننده اتوماسیون برای انتخاب تشکیل شده است که متناسب با بسیاری از عملیات و نیازها طراحی شده است. کنترل کننده اتوماسیون MU-1000 تنها ۱٫۲۵ پوند وزن دارد. این یک درگاه برنامه USB-C در جلو به همراه یک درگاه LAN در عقب با PoE، پورت ICSlan و ۲ پورت میزبان USB-A ارائه می‌کند. کنترل‌کننده اتوماسیون MU-1300 کمی بزرگ‌تر با وزن ۱٫۵۷۵ پوند است، اما دارای یک پورت برنامه USB-C در جلو و همچنین یک پورت میزبان USB-A است. این شامل ۱ ورودی ۱۲ ولت DC، ۱ پورت LAN، ۱ RS-232/422/485، ۱ RS-232، ۴ ورودی/خروجی، ۲ IR و ۲ پورت میزبان USB-A در پنل پشتی آن است.

کنترل‌کننده اتوماسیون MU-2300 کمی چاق‌تر است، وزن آن ۶ پوند است و دارای درگاه USB-C Program و پورت میزبان USB-A در جلو است. یک ورودی ۱۲ ولت DC، ۱ پورت LAN، ۱ پورت ICSLan، RS-232/422/485، ۳ RS-232، ۴ ورودی/خروجی، ۴ IR، ۴ رله و ۲ پورت USB-A Host در پنل پشتی آن قرار دارد. بزرگترین کنترل کننده اتوماسیون، MU-3300، نیز با وزن ۶ پوند عرضه می شود و شامل یک پورت برنامه USB-C و یک پورت میزبان USB-A در پنل جلویی است. در پنل پشتی، دارای ۱ ورودی ۱۲ ولت DC، ۱ پورت LAN، ۱ پورت ICSlan، ۲ RS-232/422/485، ۶ RS-232، ۸ ورودی/خروجی، ۸ IR، ۸ رله و ۲ USB-A است. پورت های میزبان

کنترل‌کننده‌های اتوماسیون AMX Muse دستگاه‌های محاسباتی ضروری هستند که می‌توانند مشکلات برنامه‌نویسی بی‌شماری را حل کنند و امکانات نامحدود بیشتری را به تیم‌های فناوری اطلاعات، مهندسان و برنامه‌نویسان در تمام سطوح مهارت ارائه دهند.


منبع: https://www.techradar.com/audio/amx-muse-automation-controllers-are-a-powerful-and-secure-option-for-dedicated-computing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *