کنسول های پلی استیشن هفته آینده ادغام توییتر را از دست خواهند داد

کنسول های پلی استیشن هفته آینده ادغام توییتر را از دست خواهند داد

سونی شروع به اطلاع رسانی به کاربران کرده است که ادغام با آن را تغییر خواهد داد سایت رسانه اجتماعی X – به طور رسمی به عنوان توییتر شناخته می شود – هفته آینده.

تمام ادغام با X/Twitter در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳ غیرفعال خواهد شد به این معنی که دارندگان کنسول نمی توانند محتوای منتشر شده در سایت را با استفاده از هر یک از این موارد مشاهده کنند. پلی استیشن ۵ یا پلی استیشن ۴و این شامل امکان پست کردن و مشاهده هر گونه محتوا، خواه این ویدیو، اسکرین شات یا هر چیزی که مربوط به جایزه های برتر باشد، خواهد بود.

این مورد توسط کاربر توییتر Wario64 مشاهده شد که تصویر زیر را منتشر کرد.

بیشتر ببین

شما می توانید همان متن ارسال شده را مشاهده کنید وب سایت سونی در این بیانیه آمده است: “از ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳، ادغام با X (که قبلا به عنوان توییتر شناخته می شد) دیگر در کنسول های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ کار نخواهد کرد. این شامل امکان مشاهده هر محتوای منتشر شده در X در PS5/PS4 و امکان پست و مشاهده محتوا، تروفی ها و سایر فعالیت های مرتبط با گیم پلی در X به طور مستقیم از PS5/PS4 (یا پیوند یک حساب X برای انجام این کار). برای جزئیات در مورد نحوه اشتراک گذاری عکس های گرفته شده از بازی از PS5، اینجا و برای PS4 را کلیک کنید. ، اینجا کلیک کنید.”

در حالی که دلیل دقیق آن توسط سونی تأیید نشده است، احتمالاً این به افزایش قیمت برای استفاده از Twitter / X API مربوط می شود. چندین سطح برای هزینه های API جدید وجود دارد، اما سطح Enterprise از ۴۲۰۰۰ دلار در ماه شروع می شود. در حالی که این تغییر به عنوان دلیل تأیید نشد، پس از این تغییر، مایکروسافت ادغام توییتر / ایکس را از کنسول های ایکس باکس و نوار بازی ویندوز آنها در ماه آوریل خاموش کرد. بلیزارد همچنین ادغام Twitter/X را برای بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره عظیم خود (MMORPG) World of Warcraft در ماه فوریه غیرفعال کرد.

ما برای اظهار نظر با توییتر / X تماس گرفته‌ایم، اما مطمئن نیستم که در این مرحله حتی یک بخش امور مطبوعاتی دارند یا خیر. من با سونی هم تماس گرفتم و اگر دلیل این تغییر را تایید کنند، داستان را مطابق با آن به روز خواهیم کرد.

آیا می خواهید نتوانید اسکرین شات ها و ویدیوها را در X پست کنید؟ شما به یک کنسول نیاز دارید. اگر می خواهید مقداری پس انداز اضافی به دست آورید، راهنمای ما برای بهترین ها را ببینید معاملات جمعه سیاه Xbox Series X یا بهترین معاملات جمعه سیاه PS5.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/playstation/playstation-consoles-will-lose-twitter-integration-next-week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *