کنفرانس مطبوعاتی CES 2024 AMD را در رایانه های شخصی متمرکز کنید

AMD همیشه چیز جالبی را برای CES به ارمغان می آورد – امیدوارم CES 2024 تفاوتی ندارد این شرکت کنفرانس مطبوعاتی خود را به صورت زنده پخش خواهد کرد در ۸ ژانویه ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی. این رئیس و مدیرعامل AMD ، دکتر لیزا سو ، و معاون ارشد شرکت و جنرال موتورز محاسبات و گرافیک ، جک هوین است.

آنچه ما انتظار داریم

مانند بسیاری از شرکت ها ، AMD می گوید تمرکز آن برای کنفرانس مطبوعاتی روی هوش مصنوعی است – در این حالت ، زیرا مربوط به رایانه های شخصی است. صفحه فرود پخش زنده این را می گوید "AMD در حال تقویت زیرساخت های سرتاسری است که دوران هوش مصنوعی را تعریف می کند، از نصب های ابری گرفته تا خوشه های سازمانی، دستگاه های تعبیه شده هوشمند مجهز به هوش مصنوعی و رایانه های شخصی."

اگر همه اینها بسیار مبهم و خسته کننده به نظر می رسد، نگران نباشید: در حالی که ما دقیقا نمی دانیم که AMD قصد دارد از چه چیزی در CES 2024 رونمایی کند، معمولاً زمانی است که این شرکت پردازنده ها و GPU هایی را که در لپ تاپ ها قرار دارند از طریق سال آینده امیدواریم موارد مشابه بیشتری را ببینیم، و احتمال زیادی وجود دارد که تراشه‌های دسکتاپ را نیز به شکل پردازنده‌های جدید با گرافیک یکپارچه سطح بالا دریافت کنیم.

AMD از طیف وسیعی از دنده ها در CES 2023 رونمایی کرد ، از جمله پردازنده Ryzen 9 7945HXرا RX 7700S و RX 7600S برای نوت بوک های نازک و سبک و Radeon RX 7600m XT و ۷۶۰۰m برای بازی های FPS 1080p بالا.

در اینجا با پخش زنده AMD همراه شوید تا ببینیم امسال چه پیشنهادهای جدیدی دارد.

ما از ۶ تا ۱۲ ژانویه از CES 2024 در لاس وگاس گزارش می کنیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/watch-amds-ces-2024-press-conference-focused-on-ai-in-personal-computers-150016783.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/watch-amds-ces-2024-press-conference-focused-on-ai-in-personal-computers-150016783.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *