که گزینه‌های مناسب بودجه بیشتری را برای ابزارها ارائه می‌دهد

که گزینه‌های مناسب بودجه بیشتری را برای ابزارها ارائه می‌دهد

در حالی که اغلب برخی از متقاطع ها با قیمت های دو فروشنده مختلف وجود دارد، تفاوت آشکاری بین هزینه های حمل و نقل بندرگاه و هزینه های اوریلی وجود دارد. Harbour Freight، یک خرده فروش ابزار تعیین شده، ابزارهای دستی و برقی را با هزینه بسیار کمتر از رقیب خود، یک فروشگاه قطعات خودرو، ارائه می دهد.

اگرچه خرده فروش تعمیر خودرو باید به طور خاص به ابزارهای تعیین شده خودرو پاسخ دهد، اما موجودی مناسبی دارد و اغلب گزینه های بیشتری نسبت به حمل و نقل بندرگاه ارائه می دهد. به عنوان مثال، جستجوی انتخاب پیچ گوشتی و مهره درایور Harbor Freight 72 نتیجه به دست می دهد. در O’Reilly، تعداد آیتم ها به ۱۹۲ می رسد.

O’Reilly ممکن است انتخاب بیشتری از برخی از دسته‌های ابزار داشته باشد، اما اگر به دنبال ابزار خاصی هستید، فهرست موجودی Harbor Freight کمی آسان‌تر است. خرید مته شارژی؟ در Harbor Freight، فقط باید بخش Power Tools را پیدا کنید، به Drills, Drivers & Drill Presses بروید و Cordless Drills & Drivers را انتخاب کنید. در O’Reilly، دسته‌ها، حتی آن‌هایی که تحت ابزارها و تجهیزات هستند، عمدتاً به دلیل ارتباط آنها با تعمیرات خودکار شکسته می‌شوند و یافتن چیزی مانند دریل شارژی را کمتر بصری می‌سازد.

شایان ذکر است که اگرچه ابزارها در Harbour Freight مقرون به صرفه هستند، اما لزوماً محصولی با کیفیت پایین تر نیستند. در واقع، در تجزیه و تحلیل یکی از رایج ترین مارک های خرده فروش، Bauer، متوجه شدیم که ابزارهای میان رده قابل مقایسه بودند به برندهای شناخته شده تری مانند Ryobi.


منبع: https://www.slashgear.com/1476968/harbor-freight-vs-oreilly-budget-friendly-options-for-tools/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *