کوجیما پروداکشنز همکاری خود را با A24 برای فیلم Death Stranding اعلام کرد

A24 با Kojima Productions همکاری کرده است تا فیلم لایو اکشن Death Stranding را زنده کند.

این شرکت تولید فیلم و تلویزیون آمریکایی به خاطر کارهای سورئال خود شناخته شده است و به نظر من برای کوجیما مناسب است. همچنین به‌عنوان توزیع‌کننده فیلم‌ها عمل می‌کند، با عناوینی مانند برنده جایزه اسکار همه چیز در همه جا و به یکباره و درخشان (همچنین به نظر من) Ex Machina در کتابخانه‌اش گنجانده شده است.

هیدئو کوجیما، خالق Death Stranding در ادامه گفت: “A24 حدود ۱۰ سال پیش در این جهان متولد شد، حضور آنها در صنعت منحصر به فرد است، آنها شبیه هیچ فیلم دیگری نیستند. فیلم هایی که آنها به دنیا ارائه می دهند کیفیت بالایی دارند و بسیار نوآورانه هستند.” اعلامیه


در اینجا تیم ویدیویی ما با افکار Death Stranding آنها است.

“من جذب خلاقیت های آنها شده ام و آنها حتی از کارهای من الهام گرفته اند. رویکرد نوآورانه آنها در داستان سرایی با کاری که Kojima Productions در هشت سال گذشته انجام داده است، مطابقت دارد. اکنون، ما یک فیلم Death Stranding را با هم می سازیم.”

خالق تصدیق کرد مجموعه ای از اقتباس های بازی های ویدیویی که یا منتشر شده اند یا اعلام شده که در حال آماده شدن هستند. با این حال، به گفته کوجیما، این اقتباس Death Stranding چیزی بیش از یک «ترجمه مستقیم» از عنوان پلی استیشن ۲۰۱۹ خواهد بود.

او گفت: «قصد این است که مخاطبان ما نه تنها طرفدار بازی‌ها باشند، بلکه فیلم ما برای هر کسی باشد که سینما را دوست دارد. ما در حال ایجاد یک جهان Death Stranding هستیم که قبلاً هرگز دیده نشده بود، که فقط از طریق فیلم قابل دستیابی است، و متولد خواهد شد.»

ما اولین بار از این اقتباس سینمایی Death Stranding در دسامبر سال گذشته مطلع شدیم کوجیما آن را “لحظه محوری” برای سریال نامید.

پروژه آینده به زودی پس از اعلام استودیو a دنباله Death Stranding در دست ساخت بود. در زمان نگارش این مقاله، هیچ بازه زمانی برای اکران Death Stranding 2 یا این فیلم نداریم. البته زمانی که بیشتر بدانیم شما را در جریان خواهیم گذاشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/kojima-productions-announces-partnership-with-a24-for-death-stranding-movie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *