کونامی به طور بالقوه سری Silent Hill را به کنسول های نسل فعلی منتقل می کند

طبق گزارش‌ها، کونامی به طور بالقوه سری Silent Hill را به کنسول‌های معاصر منتقل می‌کند.

این مطابق یکی از پنج مستند کوتاه کونامی است که در شبی که The Short Message را منتشر کرد در یوتیوب منتشر کرد.

در ویدیوی چهارم، یک طراح سطحی که روی تیزر قابل پخش مورد انتظار (و شایعات طولانی مدت) کار می کرد، فاش کرد که کونامی در ابتدا با تیم Hexadrive تماس گرفته بود – استودیویی که عمدتاً روی انتقال بازی های قدیمی کار می کرد تا اینکه به یک بازی داخلی کمک کرد. تیم کونامی The Short Message را توسعه داد – “در مورد انتقال بالقوه سری Silent Hill”.


کونامی به طور بالقوه سری Silent Hill را به کنسول های نسل فعلی منتقل می کندSILENT HILL: The Short Message – Commentary 04: مصاحبه با برنامه نویس (EN) (هشدار اسپویل) | KONAMI


SILENT HILL: The Short Message – Commentary 04: مصاحبه با برنامه نویس (EN) (هشدار اسپویل) | KONAMI

ریکا میاتانی، مدیر طراحی سطح Hexadrive، گفت که استودیوی آنها در ابتدا پس از ناموفق بودن کونامی برای رهبری ریمیک سایلنت هیل ۲ با کونامی درگیر شد.

همانطور که اکنون می دانیم، کونامی از آن زمین به نفع عبور کرد توسعه دهنده ترسناک لهستانی Bloober Teamاما میاتانی می‌گوید تنها شش ماه بعد، کونامی دوباره برای گفتگو درباره پیام کوتاه با هم تماس گرفت.

“همه، از جمله من، که بخشی از آن بحث بودیم، طرفداران بزرگ سایلنت هیل بودند، بنابراین، در داخل، مردم شروع به صحبت کردند، و ما گفتیم، پورت ها نیز خوب خواهند بود، اما چیزی که ما واقعاً دوست داریم ببینیم یک بازسازی سایلنت هیل است. برای کنسول های نسل فعلی، “میاتانی، همانطور که توسط Eurogamer رونویسی شده است، گفت.

هیچ اشاره‌ای به انتقال عناوین اصلی Silent Hill به سیستم‌های نسل فعلی وجود ندارد، و همچنین هیچ نشانی از اینکه کونامی به دنبال پورت کردن کدام بازی است، وجود ندارد. اما صحبت های میاتانی به مجموعه مستندهای مورد تایید کونامی رسید.

اگر درست باشد، این اولین باری نخواهد بود که کونامی برای احیای بازی های اصلی تلاش می کند. در سال ۲۰۱۲ – در طی «تابستان سایلنت هیل» که خود کونامی ساخته بود – ناشر با Hijinx Studios همکاری کرد تا Silent Hill 2 و ۳ را به PS3 و Xbox 360 بیاورد. همه به اشتباه به تام هولت، تهیه‌کننده آن زمان سایلنت هیل نسبت داده می‌شوند – منجر به نمایش حیرت‌آور ضعیفی شد که در آن شخصیت‌ها دندان‌هایی داشتند که چشم‌هایشان باید (نه، نه عمداً) باشد و در بعضی مواقع نرخ فریم به سرعت ارائه پاورپوینت کاهش می‌یابد.

ما برای نظر با Konami تماس گرفته‌ایم و به محض شنیدن پاسخ به‌روزرسانی خواهیم شد.

Silent Hill: The Short Message – چرخش بارها و بارها لو رفته “ترسناک روانشناختی معاصر” کونامی در سریال طولانی مدتش که بر روی بازیگران جوانتر و معاصر تمرکز دارد – سرانجام به طور رسمی در State of Play این هفته رونمایی شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/konami-is-potentially-porting-the-silent-hill-series-to-current-gen-consoles?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *