کپکام امسال افزایش حقوق را برای همه کارمندان اعلام کرد

Capcom برنامه های خود را برای افزایش حداقل پنج درصدی حقوق ها در سال مالی آینده و همچنین افزایش حقوق اولیه برای استخدام فارغ التحصیلان در سال ۲۰۲۵ اعلام کرده است.

کپکام در گزارشی فاش کرد که این تغییر همچنین با پرداخت یکباره به همه کارکنان فعلی و افرادی که از آوریل ۲۰۲۴ به این شرکت می‌پیوندند همراه خواهد بود. بیانیه مطبوعاتی.

این تغییرات بخشی از استراتژی سرمایه گذاری منابع انسانی Capcom است و این شرکت اعلام کرد که متعهد به “سرمایه گذاری بیشتر در سرمایه انسانی و کسب استعدادهای استثنایی” است.


کپکام امسال افزایش حقوق را برای همه کارمندان اعلام کردپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

پرداخت یکباره به همه کارکنان توسط کپکام به عنوان “سرمایه گذاری در افرادی که از آینده شرکت حمایت می کنند” توصیف شده است.

حقوق فارغ التحصیلان از آوریل ۲۰۲۵ ماهانه از ۲۳۵۰۰۰ ین به ۳۰۰۰۰۰ ین (که در حال حاضر به حدود ۱۲۳۳ پوند به ۱۵۷۵ پوند تبدیل می شود) افزایش می یابد که نشان دهنده افزایش ۲۱٫۷ درصدی است.

Capcom قبلاً حقوق اولیه خود را در سال ۲۰۲۲ افزایش داده بود Koei Tecmo و Bandai Namcoدر تلاشی مشابه برای جذب و حفظ کارکنان.

این یک تغییر خوب در مقایسه با اخبار اخراج‌هایی است که اخیراً انتظارش را داشتیم. تعداد اخراج ها در سال ۲۰۲۴ تاکنون بیش از ۷۵۰۰ نفر تخمین زده شده است. تعداد کل اخراج در سال ۲۰۲۳ ۱۰۵۰۰ تخمین زده شده است. اگر تعجب می‌کنید که چرا بسیاری از مشاغل کاهش می‌یابند، ما توضیحی از کریس درینگ، رئیس GamesIndustry.biz داریم. چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟ همین الان.

Capcom برای امشب تایید شده است پیش نمایش شریک Xbox ویترین، که در آن شاهد تصاویر جدیدی از گیم پلی بازی خواهیم بود Kunitsu-Gami: مسیر الهه. Capcom همچنین در هفته آینده دو ویترین خاص خود را برگزار می کند Dragon’s Dogma 2، Street Fighter 6، و بازسازی آینده Monster Hunter Stories انتظار می رود همه ویژگی داشته باشند.


منبع: https://www.eurogamer.net/capcom-announces-salary-increase-for-all-employees-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *