کپکام بازسازی های بیشتری از Resident Evil در راه است

کپکام تایید کرده است که بازسازی های بیشتری از Resident Evil در راه است.

پس از موفقیت بزرگ بازسازی های Resident Evil 2، ۳ و ۴، Capcom قرار است به این روند ادامه دهد – اگرچه بازی بعدی هنوز مشخص نیست.

IGN با یاسوهیرو آنپو، کارگردان بازسازی Resident Evil 4 در مراسم جوایز شرکای پلی استیشن در ژاپن صحبت کرد و او تایید کرد که اعلامیه ای در راه است.


Resident Evil 4 VR Mode – Launch Trailer | بازی های PS VR2

وقتی از کپکام پرسیده شد که آیا کپکام می‌خواهد به بازسازی بازی‌های این سری ادامه دهد، آنپو پاسخ داد: “بله. ما تا کنون سه نسخه بازسازی کرده‌ایم و همه آنها با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند. از آنجایی که به مخاطبان مدرن اجازه می‌دهد این بازی‌ها را بازی کنند، این یک چیزی است. من خوشحالم که به عنوان کسی که این بازی های قدیمی را دوست دارد، کار می کنم و می خواهیم به انجام کارهای بیشتر ادامه دهیم.

بازی‌هایی که در آینده بازسازی خواهیم کرد، چیزی است که می‌خواهیم در آینده اعلام کنیم، بنابراین لطفاً منتظر آن باشید.»

Anpo همچنین در مورد بازخورد بازیکنان صحبت کرد.

آنپو گفت: «هنگام توسعه یک بازی جدید، هیچ راهی برای دانستن اینکه چه چیزی توسط بازیکنان به خوبی دریافت می‌شود، وجود ندارد، که کار را دشوار می‌کند. “در مورد بازسازی، در حال حاضر بازیکنانی وجود دارند که نسخه اصلی را بازی کرده اند، که من فکر می کنم می تواند به عنوان یک مزیت تلقی شود. ما از کاربرانی که نظر خود را ابراز می کنند بسیار سپاسگزاریم. این به ما امکان می دهد تا با نظر بازیکن پیشرفت کنیم. به عنوان مثال، اگر بازیکنان این احساس را دارند، شاید بتوانیم آن را اینگونه بسازیم. من فکر می‌کنم این یکی از دلایلی است که بازسازی‌های ما اینقدر مورد استقبال قرار می‌گیرند.”

بازی بعدی واضحی که قرار است بازسازی شود Resident Evil 5 خواهد بود. به نظر می‌رسد پایان Resident Evil 4 Remake نیز همین موضوع را نشان می‌دهد، اگرچه تنظیمات آفریقایی بحث‌برانگیز بازی ممکن است نیاز به یک بازسازی بزرگ داشته باشد.

گزینه دیگر Resident Evil – Code: Veronica است که در سال ۲۰۰۰ در Dreamcast منتشر شد (به دنبال آن نسخه PS2) و بعداً برای Xbox 360 و PS3 بازسازی شد. برخی از بازیکنان این بازی را به خاطر شخصیت شرور ترنس‌فوبیک آن (به‌ویژه خط «عجیب لباس‌های متقابل») مورد انتقاد قرار داده‌اند، اما بازسازی ممکن است تغییرات مناسبی را امکان‌پذیر کند.

بازسازی Resident Evil 4 یک حالت VR به عنوان یک به روز رسانی رایگان در هفته آینده. این نیز است در اواخر این ماه روی موبایل عرضه می شود.

دوست دارید کدام بازی Resident Evil را در مرحله بعدی بازسازی کنید؟


منبع: https://www.eurogamer.net/capcom-confirms-more-resident-evil-remakes-on-the-way

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *