کپکام هنوز یک بازی “معمولا اعلام نشده” دارد تا قبل از مارس ۲۰۲۴ منتشر شود

کپکام در حال انتشار یک عنوان بزرگ اعلام نشده برای سال ۲۰۲۴ است.

اگرچه توسعه‌دهنده/ناشر هنوز حتی اعلام نکرده است که این بازی چیست، طبق گزارش سرمایه‌گذار اخیر کپکام، یک «عنوان اصلی» بر روی کنسول در دسترس خواهد بود و در نیمه دوم سال مالی جاری – که در مارس ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد – عرضه خواهد شد. البته.

ویترین پیش نمایش شریک Xbox مورد بحث قرار گرفت.در یوتیوب تماشا کنید

همانطور که به انجمن نشت و شایعات بازی Reddit ارسال شده است، این گزارش – که است در حال حاضر فقط به زبان ژاپنی موجود است – دو اشاره به این عنوان مرموز می کند، از جمله یکی که نشان می دهد انتشار آن به شرکت مگاکورپ کمک می کند تا به هدف عالی خود یعنی فروش ۴۵ میلیون واحد روی کنسول دست یابد.

این خبر با طرفداران کپکام سر و صدای زیادی به همراه داشته است و گمانه زنی ها در مورد این که بازی ممکن است چه باشد بسیار زیاد است، و دو فرنچایز اصلی Capcom Monster Hunter و Resident Evil در راس این اتهام قرار دارند. آیا در The Game Awards بیشتر خواهیم فهمید؟ در حال حاضر، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که امیدوار باشیم.

این گزارش همچنین نشان داد که در حالی که «بازار بازی‌های رایانه شخصی کپکام به طور مداوم در حال رشد است»، این شرکت آن را به دستگاه دستی Valve، Steam Deck نسبت نداد.

“در مقایسه با تعداد رایانه های شخصی در سراسر جهان، [Steam Deck] Capcom گفت: ارقام فروش محدود باقی ماندند و تأثیر زیادی نداشت.

پلیس اروپا باند مهاجمان باج‌افزار را که مسئول هک Capcom در سال ۲۰۲۰ بودند، “محلول” کرد.که اطلاعات و جزئیات محرمانه کارمندان را در مورد مجموعه ای از بازی های آینده مشاهده کرد که در سراسر اینترنت پخش شد.

یوروپل اعلام کرد که گروه باج افزار Ragnar Locker در چندین آدرس در سراسر قاره در حملاتی که هفته گذشته در چک، اسپانیا و لتونی انجام شد، دستگیر شد.

اقدام علیه این گروه در ۱۶ اکتبر با دستگیری یک “هدف کلیدی” در پاریس آغاز شد که باعث بازرسی خانه وی در چک شد.

رئیس و مدیر عامل Capcom اخیراً گفته اند که فکر می کند قیمت بازی باید افزایش یابد.


منبع: https://www.eurogamer.net/capcom-still-has-a-major-unannounced-game-to-release-before-march-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *