کپکام پس از افشای اطلاعات، تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 در مارس ۲۰۲۴ را رسمی کرد

در اخباری که هیچ کس را که فاش‌های مختلف منتهی به اعلام رسمی امروز را دنبال نمی‌کند، شگفت‌زده می‌کند، کپکام تأیید کرده است که Dragon’s Dogma 2 برای Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC در ۲۲ مارس سال آینده عرضه خواهد شد.

آن تاریخ اولین بار در اوایل این ماه ظاهر شد، زمانی که به عنوان بخشی از یک لیست (به سرعت حذف شد) در وب سایت هیئت رتبه بندی PEGI مشاهده شد. سپس امروز پیش از موعد دوباره در Steam ظاهر شد، اما صحت آن را تایید کرد – اما تا زمانی که آخرین نمایش Dragon’s Dogma 2 کپکام امروز عصر رسمی شد، رسمی نشد.

و اکنون رسمی شده است، با هیداکی ایتسونو، کارگردان Dragon’s Dogma 2 و تهیه کننده یوشیاکی هیرابایاشی، این خبر را طی یک پخش زنده ۱۵ دقیقه ای که همچنین یک تریلر طولانی و جدید را که ترکیبی از گیم پلی و صحنه های برش بود را به نمایش گذاشت. تالوس، یک سرباز زرهی واقعاً عظیم الجثه که از اعماق اقیانوس بیرون می‌آمد، قرار داشت، که به نظر می‌رسد کپکام به آن افتخار می‌کند – آنقدر که ما نگاهی گسترده به مبارزه در عمل داشتیم.


تریلر تاریخ انتشار جدید Dragon’s Dogma 2.

Capcom همچنین یک جست‌وجو جانبی جدید را معرفی کرد – برجسته کردن یک محیط الف که در آن زبان محلی باید توسط یک Pawn ماهر ترجمه شود تا برای بازیکنان قابل درک باشد – به علاوه ما نگاهی به خالق شخصیت جدید و خیره‌کننده بازی، حرفه جدید Trickster (تریکستر) داشتیم. که اسلحه‌اش می‌تواند دود توهم‌آمیز بیرون بزند) و موارد دیگر.

پیش‌سفارش‌های نسخه‌های استاندارد و دلوکس بازی Dragon’s Dogma 2 امروز آغاز می‌شود، نسخه دوم شامل یک کیت مخصوص کمپینگ و سایر موارد برای “کمک به شما برای آماده شدن برای سفر” است. با پیش‌سفارش نسخه استاندارد، اسلحه‌های جایزه برای چهار شغل آغازین Dragon’s Dogma 2 دریافت می‌کنید، در حالی که «لوازم جانبی اضافی» با پیش‌سفارش نسخه Deluxe ارائه می‌شود.

ایان هایتون از Eurogamer در سپتامبر نگاهی به Dragon’s Dogma 2 انداختیمبا گفتن این که “خیلی شبیه به نسخه اصلی است، چه خوب و چه بد” – که احتمالاً همه طرفداران نسخه اصلی باید بدانند که Xbox Series X/S، پلی استیشن ۵ و رایانه شخصی آن را در ۲۲ مارس سال عرضه می کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/capcom-makes-dragons-dogma-2s-march-2024-release-date-official-following-leaks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *