کیت و اپلیکیشن جدید تست UTI خانگی Vivoo می‌تواند به شما بگوید که آیا عفونت ادراری دارید یا خیر.

به دنبال سال گذشته توالت هوشمند که در CES 2023 معرفی شد، ویوو دوباره در آن حضور دارد CES 2024 با یک محصول دیگر آنالیز ادرار این شرکت از کیت تست دیجیتالی عفونت دستگاه ادراری (UTI) در خانه پرده برداری کرده است که آنچه را که “نتایج دقت استاندارد طلایی” می نامد را از طریق یک آزمایش دو دقیقه ای ارائه می دهد.

شرکت می‌گوید برای استفاده از آن، کافی است نوار تست UTI ارائه‌شده را ادرار کرده و آن را اسکن کنید تا از طریق برنامه Vivoo در «ثانیه‌ها» به نتایج برسید. اگر نتیجه مثبت باشد، مشتریان می‌توانند در صورت لزوم با پزشک تماس بگیرند تا نسخه دریافت کنند. این شرکت می‌گوید که این محصول در زمان مشتریان صرفه‌جویی می‌کند، از سردرگمی در خواندن جلوگیری می‌کند و داده‌ها را دیجیتالی می‌کند تا مشتریان بتوانند در صورت نیاز به درمان فوری، نتایج را از طریق برنامه با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی به اشتراک بگذارند. از ظاهر آن، نتایج از طریق نوار به دست می آید، سپس توسط برنامه رمزگشایی می شود.

Vivoo خاطرنشان می کند که UTI شایع ترین نوع عفونت سرپایی است که از هر ده زن، شش زن در طول زندگی خود آن را تجربه می کنند. به طور معمول، شما ادرار خود را برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه می فرستید یا از کیت تست موجود در خانه استفاده می کنید. این شرکت می‌گوید که محصول جدید کاربران را از بوروکراسی آزمایش‌های آزمایشگاهی در امان می‌گذارد و همچنین داده‌های مربوطه را برای کاربرانی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، بر خلاف کیت‌های آزمایش معمولی حفظ می‌کند.

در واقع، بسیاری از زنان عفونت ادراری مکرر را تجربه می کنند، که آنها هم دارند مقاوم شوند حداقل یک یا حتی چند نوع آنتی بیوتیک. اپلیکیشن Vivoo با ثبت سابقه عفونت‌های گذشته می‌تواند به بیماران و متخصصان پزشکی کمک کند تا مشکل را پیگیری کرده و آن را به طور مناسب درمان کنند.

سال گذشته، این شرکت از یک دستگاه توالت هوشمند رونمایی کرد که به توالت‌های موجود متصل می‌شود و داده‌هایی مانند سطح آب، منیزیم، PH، پروتئین و سدیم بدن شما را ارائه می‌دهد. بعداً نوارهایی برای سطوح PH واژن. تست UTI خانگی جدید در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد، اما قیمت آن هنوز در دسترس نیست.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/vivoos-new-at-home-uti-test-kit-and-app-can-tell-you-if-you-have-a-urinary ظاهر شد. -tract-infection-030021462.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/vivoos-new-at-home-uti-test-kit-and-app-can-tell-you-if-you-have-a-urinary-tract-infection-030021462.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *