گروه های آب و هوا می گویند دستور هوش مصنوعی بایدن به تاثیرات آب و هوایی هوش مصنوعی رسیدگی نمی کند

هفده گروه نامه ای به دولت بایدن ارسال کردند و خواستار اقدامات بیشتر علیه تأثیر هوش مصنوعی بر اطلاعات نادرست آب و هوا شدند.

چندین گروه که عمدتاً با تغییرات اقلیمی و اطلاعات نادرست مقابله می‌کنند، گفتند رویکرد دولت بایدن به مقررات هوش مصنوعی به تأثیر هوش مصنوعی بر آب و هوا و نحوه استفاده از آن برای انتشار اطلاعات نادرست پاسخ نمی‌دهد.

گروه ها فرستادند الف حرف به کاخ سفید و از دولت بایدن، از جمله مشاور ملی آب و هوا، علی زیدی، خواست تا سیاست‌های بیشتر اقلیم محور را در فرمان اجرایی هوش مصنوعی خود اضافه کند. اوایل اکتبر. هفده گروه این نامه را امضا کردند، از جمله Accountable Tech، کارکنان آمازون برای عدالت اقلیمی، اقدام آب و هوایی علیه اطلاعات نادرست، Greenpeace USA، و پروژه نظارت فناوری.

این نامه دولت را به نادیده گرفتن تأثیر هوش مصنوعی در انتشار اطلاعات نادرست در آب و هوا و … متهم می کند. هزینه انرژی هنگفت آموزش مدل های زبان بزرگ

“ایجاد و استفاده از مدل‌های زبان بزرگ هوش مصنوعی خطرات مرتبط با تغییرات آب و هوایی را از دو جهت افزایش می‌دهد. اول اینکه، LLM‌ها می‌توانند سریع‌تر، ارزان‌تر و مخفیانه‌تر اطلاعات نادرست اقلیمی هدفمند تولید و توزیع کنند، که تهدیدی برای تداوم انکار آب و هوا و کندی تلاش‌ها برای مبارزه است. تغییر اقلیم دوم، به دلیل نیازهای انرژی بسیار زیاد و ردپای کربن مرتبط با رشد و تکثیر آنها، استفاده گسترده از LLM ها می تواند انتشار کربن را افزایش دهد.”

بایدن فرمان اجرایی به اقلیم اشاره می‌کند، زیرا سازمان‌های دولتی را هدایت می‌کند تا با ارائه بینشی در مورد برنامه‌ریزی و بهبود شبکه ملی و استفاده از هوش مصنوعی برای بررسی مطالعات زیست‌محیطی، امکان استفاده از هوش مصنوعی را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی بررسی کنند.

این گروه از دولت خواست تا از شرکت‌ها بخواهد که مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه‌ای را در طول چرخه عمر هوش مصنوعی، از آموزش تا استنتاج، گزارش دهند. آنها همچنین گفتند که شرکت ها باید توضیحات عمومی در مورد نحوه تولید اطلاعات مدل ها، دقت اقدامات تغییرات آب و هوا و منابع شواهد ارائه دهند. در این نامه از دولت درخواست شده است تا تأثیر هوش مصنوعی بر گسترش اطلاعات نادرست آب و هوا را بررسی کند و تدابیری را در مورد تولید انبوه اطلاعات نادرست اجرا کند.

فرمان اجرایی بایدن به وزرای بازرگانی، ایالت، دفاع و انرژی و مدیر اطلاعات ملی دستور می دهد تا استانداردهای گزارشگری فنی را برای توسعه دهندگان بزرگ هوش مصنوعی توسعه دهند.

آستانه در ژوئن گزارش داد که الف مطالعه نشان داد توییت هایی با استفاده از GPT-3 تولید شده اندکه اکنون یک مدل کمتر پیشرفته از GPT-4 OpenAI در نظر گرفته می شود، نسبت به پست های نوشته شده توسط انسان قانع کننده تر بود. این امر این شبح را ایجاد می‌کند که هوش مصنوعی می‌تواند اطلاعات نادرست بیشتری را در مورد مسائل مختلف به پیش ببرد. و یک مطالعه پیش از چاپ اخیر گرسنگی انرژی را برجسته کرد مدل های هوش مصنوعی همه منظوره


منبع: https://www.theverge.com/2023/12/6/23989758/climate-environment-ai-biden-disinformation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *