گزارش اتحادیه فرانسه حاکی از سوء مدیریت در توسعه دهنده Life is Strange Don’t Nod است

گزارش اتحادیه کارگران بازی های ویدیویی فرانسه نگرانی کارکنان شرکت Life is Strange و Vampyr را برانگیخته است.

این شرکت که مقر اصلی آن در پاریس است، این هفته پس از استقبال خوب Jusant و Harmony: The Fall of Reverie در سال گذشته، نقش اکشن Banishers: Ghosts of Eden را منتشر کرد.

حالا، الف گزارش توسط اتحادیه فرانسوی Le Syndicat des Travailleurs et Travailleuses du Jeu Vidéo (STJV) ادعا کرده است که کارکنان در Don’t Nod به دلیل نیاز به ایجاد تعادل بین پروژه‌ها با ضرب‌الاجل‌های «مکرر» در حال تغییر و جهت‌های «متضاد» در معرض سوء مدیریت شرکت هستند. و “بدون چشم انداز بلند مدت” برای رفاه کارکنان.

STJV نوشت: “در استودیویی که هر پروژه به طور نامنظم پروژه دیگری را دنبال می کند، زمان و چشم انداز بلندمدت مورد نیاز برای رفاه کارکنان در حال از بین رفتن است” و STJV “به استرس بیشتر در بین کارگران و ایجاد موقعیت های فرسودگی شغلی منجر می شود و همه ما را منتظر می گذارد. تصمیماتی که باید توسط مدیریت اتخاذ شود.

با توجه به تعداد قابل توجهی از گزارش‌های مربوط به بیماری و مرخصی‌های بیماری، STJV نگران خطرات روانی اجتماعی است که کارگران نود با آن مواجه هستند.

وقتی با Eurogamer تماس گرفت، Don’t Nod تأیید کرد که گزارش STJV را دیده است و اکنون با نمایندگان کارمندان و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در سطح شرکت برای جمع‌آوری اطلاعات و رفع نگرانی‌ها درگیر است.

این گزارش در ادامه ادعا می‌کند که موفقیت حیاتی جوسانت “در برآورده کردن انتظارات تجاری” روسای شرکت شکست خورده است، که سپس تیم خود را در یک دوره دو ماهه به پروژه‌های دیگر پراکنده کردند، جایی که کارکنان “در مورد آینده خود در تاریکی رها شدند”.

همچنین ادعا شده است که کارکنان از تأخیر “تأخیر” در آخرین لحظه به Banishers: Ghosts of Eden انتقاد داشتند که طبق گزارش ها ۳۰ دقیقه قبل از انتشار عمومی به کارکنانی که روی پروژه کار می کردند اطلاع داده شد.

این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که «همه» تیم‌ها با وضعیت «خطری برای سلامت کارگران»… «به مرخصی‌های بیماری و خروج منجر می‌شود».


منبع: https://www.eurogamer.net/french-union-report-alleges-mismanagement-at-life-is-strange-developer-dont-nod?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *