گزارش اصلی از توصیه ممنوعیت رسانه های اجتماعی برای جوانان خودداری می کند

کمیته ای از کارشناسان از توصیه ممنوعیت خودداری کردند رسانه های اجتماعی برای جوانان ۱۸ سال و کمتر در الف گزارش صادر شد چهار شنبه.

توسط آکادمی های ملی غیرانتفاعی علوم، مهندسی و پزشکی تشکیل شد، کمیته مطالعات متعددی را در مورد موضوع سلامت جوانان و استفاده از رسانه های اجتماعی بررسی کرد و دریافت که بیشتر تحقیقات فقط ارتباط بین طیف وسیعی از رفتارهای آنلاین و فیزیکی و فیزیکی مختلف را نشان می دهد. سلامت روان عواقب.

در غیاب تحقیقاتی که یک رابطه علت و معلولی قانع کننده را نشان دهد، کمیته تحقیقات بیشتر و همچنین ایجاد استانداردهای صنعتی قوی برای طراحی پلت فرم رسانه های اجتماعی، شفافیت و استفاده از داده ها را توصیه کرد.

اوایل امسال، کنگره شهادت والدین را شنید که از قانون دو حزبی که رسانه های اجتماعی را برای جوانان زیر ۱۳ سال ممنوع می کند، حمایت می کند، علاوه بر این شرط لازم است که خردسالان بزرگتر قبل از افتتاح حساب رسانه های اجتماعی از والدین خود اجازه بگیرند. وجود داشته است تلاش های جداگانه در ایالات متحده برای ممنوعیت TikTokمعمولاً به دلایل امنیت سایبری

این کمیته متشکل از ۱۱ متخصص با پیشینه در علوم کامپیوتر، روانشناسی، بهداشت عمومی، ارتباطات اجتماعی و سایر موضوعات مرتبط، خواستار رویکردی سنجیده تر شد.

اعضای کمیته در گزارشی جامع می نویسند: «در حالی که برخی از کاربران، با استفاده از رسانه های اجتماعی به روش های خاص، ممکن است سلامت روان آنها را تحت تأثیر قرار دهد، برای بسیاری دیگر چنین آسیبی وجود نخواهد داشت، و برای برخی دیگر هنوز هم این تجربه مفید خواهد بود». “این به کمیته پیشنهاد کرد که یک رویکرد عاقلانه برای محافظت از سلامت روان جوانان ضروری است [rather] نسبت به برخی از ممنوعیت های گسترده تری که توسط نهادهای دیگر در سال های اخیر پیشنهاد شده است.”

حتی بدون اثبات قانع‌کننده‌ای مبنی بر اینکه استفاده از رسانه‌های اجتماعی به طور گسترده باعث تغییراتی در سلامت روان جوانان می‌شود، این گزارش روش‌هایی را توضیح داد که کاربران جوان می‌توانند تحت تأثیر منفی زمان صرف شده در پلتفرم‌ها قرار بگیرند.

این شامل توانایی پلتفرم‌ها برای تشویق «مقایسه‌های اجتماعی ناسالم» بود، که ممکن است یک عامل خطر برای اختلالات خوردن باشد و زمانی را که جوانان ممکن است به خواب، مطالعه، ورزش و سرگرمی‌ها اختصاص دهند، جایگزین کند.

نویسندگان این گزارش همچنین خاطرنشان کردند که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی «قدرت حواس‌پرتی» دارند که می‌تواند با نوجوانانی که مهارت‌های مرتبط با توجه را توسعه می‌دهند که تمرکز، موفقیت تحصیلی و تنظیم احساسات را افزایش می‌دهد، در تضاد باشد.

آنها همچنین با این یافته که از رسانه های اجتماعی در میان استفاده می شود نگران بودند LGBTQ+ نوجوانان با افزایش خطر قلدری همراه است و گیمرهای آنلاین گاهی اوقات می توانند «رفتار ناکارآمد» مربوط به بازی را ایجاد کنند، به ویژه زمانی که این فعالیت بر همه علایق و تعهدات دیگر آنها غلبه کند.

در میان این مشکلات بالقوه شناخته شده، نویسندگان نوشتند که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند مزایای مثبتی برای جوانان داشته باشند، مانند برآورده کردن نیاز آنها به استقلال، کمک به آنها برای ایجاد ارتباط معنادار با دیگران، و ارائه راه‌هایی برای کشف هویتشان.

در واقع، یک نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو از نوجوانان پاییز امسال پیدا شد که آنها همچنان از رسانه های اجتماعی با همان نرخ های سنگین استفاده می کنند مانند سال‌های گذشته، نشان می‌دهد که مزایا ممکن است بیشتر از ترس‌ها در مورد مضرات احتمالی استفاده مداوم یا تقریباً مداوم باشد.

به منظور «به حداکثر رساندن» این مزایا، کمیته ایجاد مجموعه‌ای از استانداردهای صنعتی برای عملیات رسانه‌های اجتماعی و طراحی پلتفرم را توصیه کرد که شفافیت را در اولویت قرار دهد و امکان ردیابی توسط عموم و کمیسیون تجارت فدرال را فراهم کند.

توصیه‌های دیگر شامل بهبود محافظت در برابر آزار و اذیت، آزار و اذیت سایبری، و بهره‌کشی جنسی بود. اجرای برنامه درسی سواد رسانه ای در پایه های مهدکودک تا دوازدهم با آموزش معلمان مرتبط. و افزایش دسترسی به داده‌های حیاتی که در حال حاضر توسط شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی نگهداری می‌شود تا محققان بتوانند مطالعات دقیق‌تری در مورد اینکه چگونه استفاده از رسانه‌های اجتماعی ممکن است بر جوانان تأثیر بگذارد، انجام دهند.

رئیس آکادمی ملی پزشکی، ویکتور جی. دزاو، که در این کمیته حضور نداشت، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که والدین، پزشکان، معلمان و نوجوانان مدت‌هاست که خواهان این شفافیت هستند.

دزاو گفت: “اکنون زمان تحقیق برای کمک به پاسخ به این سوال مبرم و اطلاع رسانی در مورد بحث های جاری سیاست عمومی در مورد رسانه های اجتماعی است.”


منبع: https://mashable.com/article/youth-social-media-mental-health-report-recommendations

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *