گزارش: اکثر برنامه‌های مبتنی بر اشتراک درآمدی کسب نمی‌کنند

یک تجزیه و تحلیل عمیق جدید نشان می دهد که اکثر برنامه های تلفن همراه با اشتراک درآمدی ندارند.

گزارش: اکثر برنامه‌های مبتنی بر اشتراک درآمدی کسب نمی‌کنند
راوضعیت برنامه های اشتراکگزارش از RevenueCat (از طریق TechCrunch)، یک ارائه دهنده برجسته جعبه ابزار اشتراک تلفن همراه. با نزدیک به ۳۰۰۰۰ برنامه که از پلتفرم خود برای مدیریت درآمدزایی استفاده می کنند، RevenueCat به لطف قابلیت های جمع آوری داده ها، می تواند یک نمای کلی قابل اعتماد از چشم انداز برنامه اشتراک ارائه دهد. این تجزیه و تحلیل داده های بیش از ۲۹۰۰۰ اپلیکیشن و ۱۸۰۰۰ توسعه دهنده را بررسی می کند که مجموعا مسئول بیش از ۶٫۷ میلیارد دلار درآمد و بیش از ۲۹۰ میلیون مشترک هستند.

RevenueCat دریافت که در حالی که ۵ درصد برنامه های اشتراکی با عملکرد برتر، ۲۰۰ برابر بیشتر از ربع پایین درآمد کسب می کنند، متوسط ​​درآمد ماهانه برنامه ها پس از یک سال کمتر از ۵۰ دلار است. تنها ۱۷٫۲ درصد از برنامه ها از مرز درآمد ماهانه ۱۰۰۰ دلار عبور می کنند. رسیدن به این نقطه عطف به طور قابل توجهی احتمال رشد مالی بیشتر را افزایش می دهد، به طوری که ۵۹٪ از این برنامه ها به ۲۵۰۰ دلار درآمد ماهانه و ۶۰٪ از آنها به مرز ۵۰۰۰ دلار می رسند. تنها ۳٫۵ درصد از اپلیکیشن ها به درآمد ماهانه ۱۰۰۰۰ دلار دست پیدا می کنند.

اپلیکیشن‌های سلامت و تناسب اندام حداقل دو برابر مجموع همه دسته‌های دیگر درآمد ایجاد می‌کنند، هم در چارک پایین و هم در میان ۵ درصد بالای درآمد. در مقابل، برنامه‌های سفر و بهره‌وری با مهم‌ترین چالش‌ها روبرو هستند، به طوری که حتی بهترین عملکردها در این دسته‌بندی‌ها پس از یک سال حضور در بازار برای کسب درآمد بیش از ۱۰۰۰ دلار در ماه تلاش می‌کنند.

با وجود این آمار، بازار اپلیکیشن های اشتراک همچنان به رشد خود ادامه می دهد و میانگین قیمت اشتراک های ماهانه ۱۴ درصد از ۷٫۰۵ دلار به ۸٫۰۱ دلار افزایش یافته است. با این حال، این گزارش همچنین به تغییر اخیر در رفتار مصرف‌کننده اشاره کرد، با کاهش ۱۴ درصدی در حفظ مشترکین در طول ۱۲ ماه.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/13/most-subscription-apps-do-not-make-money/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *