گزارش جدید ادعا می کند که Call of Duty 2024 یک عنوان Black Ops است که در جنگ خلیج فارس اتفاق می افتد

پس از برخی شایعات اولیه در اوایل سال جاری، گزارش جدیدی اعتبار بیشتری به این پیشنهاد داده است که بازی Call of Duty 2024 ورودی دیگری در سری Black Ops خواهد بود، این بازی اکنون گفته می شود که در جنگ خلیج فارس اتفاق می افتد.

این کلمه که Call of Duty 2024 یک بازی جدید Black Ops خواهد بود، اولین بار در فوریه منتشر شد، زمانی که ادعا شد که سری سال آینده توسط Treyarch با نام رمز Cerberus ساخته می شود. شواهد بیشتری در تأیید این موضوع در ژوئیه، زمانی که بازیگر و خواننده لوک چارلز استافورد به دست آمد پست فیس بوک را به اشتراک گذاشت ارجاع به Black Ops و ادعای شباهت او برای شخصیت اصلی سال آینده، “Ratcliff”.

و این ما را به یک می رساند گزارش جدید از Windows Central که با استناد به “منابع متعدد آشنا با برنامه های Activision” می گوید که Call of Duty سال آینده “در واقع Black Ops است”. این نشریه همچنین ادعا می کند که این بازی سعی خواهد کرد “روایتی ظریف از جنگ خلیج فارس را با تمرکز انتقادی بر شرکت کنندگان مختلف در درگیری کاوش کند.”


تریلر کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3.

این داستان ظاهراً «به پایان دوران جنگ سرد منطبق خواهد شد و برخی از عواقب آن را بررسی می‌کند» و از نظر گیم‌پلی، تنظیمات اوایل دهه ۹۰ به معنای بازگشت به «فناوری‌های سنتی‌تر رزمی نظامی و ابزارهای آشنای Black Ops» است. مخالف فناوری فعلی و آینده نزدیک

Windows Central می‌گوید Call of Duty 2024 طولانی‌ترین زمان توسعه‌ای است که Treyarch تا به حال برای عنوانی پیشرو در Call of Duty گذاشته است، و اشاره می‌کند که Activision قصد دارد تا اواخر پاییز، اوایل زمستان ۲۰۲۴ عرضه شود. همچنین صحبت از یک “بونوس دسترسی زودهنگام پیش خرید بزرگ” وجود دارد که چندین روز دسترسی به بازی پایه و احتمالاً “هفته ها” برای حالت های دیگر ارائه می دهد.

البته بعید است که برای مدتی طولانی در مورد Call of Duty 2024 در هر مقام رسمی چیز زیادی بشنویم. قسمت امسال، Call of Duty: Modern Warfare 3، تقریباً دو هفته است که منتشر نشده است، و این توسعه یک مورد بحث برانگیز بوده است. کریس تاپسل از Eurogamer، Modern Warfare 3 را “تمرینی برای استخراج ارزش از بازیکنانش به جای ارائه آن” نامید. بررسی دو از پنج ستارهوی افزود: “ندای وظیفه: جنگ مدرن ۳ زمانی اتفاق می افتد که این صنعت در بدترین حالت خود قرار دارد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/call-of-duty-2024-a-black-ops-title-set-in-the-gulf-war-new-report-claims

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *