گزارش حاکی از آن است که جت فورس جمینی در سوئیچ حالت صفحه عریض را شکسته است

جت فورس جمینی روی سوئیچ دارای حالت صفحه عریض شکسته است.

کلاسیک فرقه N64 قرار است Nintendo Switch Online را برای مشترکین Expansion Pack بزنید در ماه دسامبر، اما در حال حاضر در ژاپن در دسترس است.

این بازی از هر دو حالت ۴:۳ ​​و ۱۶:۹ پشتیبانی می کند. با این حال، حالت عریض به درستی مقیاس نمی شود و در عوض، همانطور که توسط گزارش شده است، تصویر را با جعبه نامه کشیده می کند گزارش جهانی نینتندو.

اخبار: آیا بازسازی و ریمستر بازی های ویدیویی خیلی زیاد است؟در یوتیوب تماشا کنید

Jet Force Gemini یکی از چند بازی نادری بود که از نسبت تصویر عریض پشتیبانی می‌کرد، بنابراین دیدن اجرای ضعیف آن در نسخه سوییچ ناامیدکننده است.

John Rairdin از Nintendo World Report اسکرین‌شات‌هایی از نسبت‌های تصویر در X، که قبلا توییتر بود، به اشتراک گذاشت، از جمله نسخه‌ای که به صورت دستی تصحیح شده بود.

بازی دوقلوها و سگ خانگی آنها را در حال کاوش در سیارات و تیراندازی انبوهی از بیگانگان مورچه مانند می بیند. هنوز تاریخ انتشار آن پس از دسامبر در اینجا دریافت نشده است.

در ژاپن، از طریق برنامه جدید Switch 18+ برای بازی‌های دارای رتبه Z در دسترس است که باید جداگانه نمایش داده شوند و برای خرید نیاز به تأیید سن دارند. تاکنون، GoldenEye 007 و Jet Force Gemini هستند، به همین دلیل است که تیراندازی Rare’s Bond به تازگی در این منطقه در دسترس قرار گرفته است.

با این حال، یک برنامه مشابه در استرالیا رتبه بندی شده است، که نشان می دهد این کشور می تواند یک برنامه Switch 18+ را نیز دریافت کند. VGC.

GoldenEye 007 در حال حاضر در استرالیا در دسترس است، بنابراین مشخص نیست که در صورت انتشار چه بازی هایی ممکن است در برنامه گنجانده شود.

پارتی ماریو ۳ آخرین بازی ای بود که در ماه اکتبر به سرویس Nintendo Switch Online اضافه شد. پس از آن مانند Excitebike 64، Pokémon Stadium و GoldenEye 007 منتشر شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/jet-force-gemini-on-switch-has-broken-widescreen-mode

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *