گزارش شده است که محموله های صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی iPad Air قبل از راه اندازی مارس ۲۰۲۴ در حال انجام است

سال ۲۰۲۳ قرار است به اولین سال تقویمی تبدیل شود که هیچ آیپد جدیدی در تاریخ این دستگاه منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در سال آینده به‌روزرسانی‌های کل مجموعه آی‌پد انجام شود. شایان ذکر است، شایعه شده است که آیپد ایر بعدی در دو اندازه عرضه خواهد شد.

گزارش شده است که محموله های صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی iPad Air قبل از راه اندازی مارس ۲۰۲۴ در حال انجام است
طبق یک گزارش، زنجیره تامین اپل در ماه جاری ارسال پنل های نمایشگر را برای آیپد ایر بزرگتر ۱۲٫۹ اینچی آغاز کرده است. پست امروز در X از راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر. جوان دارای یک سابقه خوب برای شایعات مربوط به صفحه نمایش اپل، بنابراین اطلاعاتی که او امروز به اشتراک گذاشته احتمالا دقیق است.

چندین منبع دیگر ادعا کرده اند که اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی است انتشارات زنجیره تامین تایوانی دیجی تایمز، مینگ چو کو، تحلیلگر اپلو بلومبرگمارک گورمن. اوایل این هفته، گورمن گفت که انتظار دارد آی‌پد ایر ۱۲٫۹ اینچی حدود مارس ۲۰۲۴ عرضه شود.

فراتر از اندازه صفحه نمایش بزرگتر، هیچ تغییر عمده ای در طراحی هنوز برای آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی شایعه نشده است. آی‌پد ایر فعلی به صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچی مجهز است و انتظار می‌رود این مدل نیز در ماه مارس سال آینده به‌روزرسانی شود.

انتظار می‌رود مدل‌های بعدی آی‌پد پرو به نمایشگرهای OLED مجهز شوند و در نتیجه احتمالاً گران‌تر از مدل‌های فعلی آی‌پد پرو خواهند بود. با چسبیدن به پنل LCD مقرون به صرفه تر، iPad Air 12.9 اینچی باید بین iPad Air 10.9 اینچی و iPad Pro 11 اینچی بعدی قیمت داشته باشد.

جمع بندی های مرتبط: آیپد ایر
برچسب ها: راس یانگ
راهنمای خریدار: iPad Air (نخرید)
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/10/12-9-inch-ipad-air-display-shipments/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *