گزارش می‌گوید با هشت اینچ LCD در سوئیچ ۲ خود را درمان کنید

نینتندو سوئیچ ۲ طبق یک گزارش جدید، صفحه نمایش LCD هشت اینچی خواهد داشت.

بلومبرگ به گفته یک تحلیلگر با دانش زنجیره تامین، امروز گفت که کنسول بعدی نینتندو دارای بزرگترین اندازه صفحه نمایش این شرکت خواهد بود. اما به جای OLED، LCD خواهد بود – تصمیمی که به کاهش هزینه ها کمک می کند.

برای مقایسه، Switch OLED دارای صفحه نمایش هفت اینچی است. مدل اصلی سوئیچ دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی است. هنگامی که نینتندو در مورد این گزارش با او تماس گرفت، از اظهار نظر خودداری کرد.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

نینتندو سوییچ ۲ یکی از بدترین اسرار صنعت بازی در این مرحله است. هفته گذشته گزارش GDC فاش شد صدها توسعه‌دهنده روی پروژه‌هایی برای کنسول اعلام‌نشده کار می‌کردند. سال گذشته Eurogamer گزارش داد که قابلیت‌های سخت‌افزاری Nintendo Switch 2 در حال نمایش برای توسعه‌دهندگان است تابستان گذشته در اطراف Gamescom.

رسما، نینتندو یک تکذیب کلی صادر کرده است برای پرداختن به گزارش‌های مختلفی که راهپیمایی مداوم شرکت به سمت جانشین اجتناب‌ناپذیر سوییچ را ترسیم کرده‌اند. این شامل تکذیب اشتراک‌گذاری جزئیات سوییچ ۲ با اکتیویژن بلیزارد در پایان سال ۲۰۲۲ بود – چیزی که بابی کوتیک، رئیس سابق شرکت در آن زمان، در ایمیلی که در جریان دادرسی منتشر شد، درباره آن صحبت کرد.

بدون در نظر گرفتن، انتظار می رود که نینتندو سوییچ ۲ در مقطعی از سال جاری عرضه شود.

در این بین، نینتندو هنوز فهرستی از بازی‌های سوییچ ۱ را دارد که شامل آن‌ها می‌شود پرنسس هلو: زمان نمایش! و بنادر عمارت لوئیجی ۲ و Paper Mario: The Thousand Year Door.


منبع: https://www.eurogamer.net/treat-yourself-with-eight-inches-of-lcd-on-switch-2-report-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *