گزارش ها می گویند سگا به تهدید کارگران اتحادیه های کارگری به اخراج متهم شده است

ناشر سونیک و پرسونا سگا به تهدید برخی از کارگران اتحادیه‌ای خود به اخراج متهم شده است و اکنون با شکایتی از کار ناعادلانه مواجه است که توسط کارگران ارتباطات آمریکا ثبت شده است.

در گزارشی جدید از شهر منگفته می‌شود که در ۶ نوامبر، سگا آمریکا اعضای اتحادیه را به جلسه‌ای آورده است که در آن از پیشنهادی برای «اخراج تدریجی» همه کارمندان موقت تا فوریه ۲۰۲۴ به آنها گفته شد.

اتحادیه، اتحادیه کارکنان متحد، صنف بهبود سگا (AEGIS-CWA)، در پاسخ به این دلیل که کارمندان آسیب دیده را مجبور می کند در یک جلسه اجباری برای ارائه اخبار به جای چانه زنی با اتحادیه به عنوان یک کل شرکت کنند، شکایتی را به هیئت ملی روابط کار ارائه کرده است. این می تواند نقض قاعده ای باشد که می گوید شرکت ها نباید مستقیماً با کارمندان اتحادیه ای به جای با اتحادیه خود مذاکره کنند.

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

AEGIS-CWA در بیانیه‌ای گفت: «ما از اینکه مدیریت سگا هنوز شکست اتحادیه خود را متوقف نکرده است ناامید هستیم. بیانیه در توییتر. وی ادامه داد: “ما امیدوار بودیم که مدیریت سگا با حسن نیت معامله کند، اما در عوض آنها نسبت به وضعیت موجود بی توجهی نشان دادند.”

AEGIS-CWA در ژوئیه ۲۰۲۳ پس از یک رای اکثریت قاطع از کارکنان واجد شرایط این اتحادیه بیش از ۲۰۰ عضو دارد و کارمندانی از بخش‌های مختلف از جمله بازاریابی، بومی‌سازی و تضمین کیفیت دارند.

Elise Willacker، یک آزمایش‌کننده QA در سگا، در بیانیه‌ای به Kotaku گفت که رفتار این شرکت “دلسردکننده” بود. آنها ادامه دادند: «این بی‌تردید نشان‌دهنده چانه‌زنی بد نیت و امتناع از به رسمیت شناختن مشارکت‌های ارزشمند بخش قابل توجهی از همکاران ما است. “ما یک اتهام کار غیرمنصفانه را تشکیل داده ایم تا از برخورد مستقیم سگا با اعضا و نقض وضعیت موجود با گفتن به اعضای واحد چانه زنی که به زودی کار ما پایان می یابد، صحبت کنیم.

سگا اجازه نخواهد داشت از این رفتار غیرقانونی فرار کند. ما از شرکت می خواهیم که همه کارکنان موقت را دائمی کند و با حسن نیت به میز مذاکره بازگردند. هیچ جایگزین عادلانه دیگری وجود ندارد.

این شکایت اکنون برای بررسی به هیئت ملی روابط کار می رود، اما NLRB آن را اعلام می کند تحقیقات در مورد اتهامات معمولا هفت تا ۱۴ هفته طول می کشد. برخی موارد ممکن است حتی بیشتر طول بکشد، که برای جلوگیری از اخراج کارکنان به اندازه کافی سریع نیست.

Eurogamer برای اظهار نظر با سگا تماس گرفته است.


منبع: https://www.eurogamer.net/sega-accused-of-threatening-unionised-workers-with-layoffs-says-report

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *