گزارش پایداری هاستینگر ۲۰۲۳: تأثیر اجتماعی

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدگزارش پایداری هاستینگر ۲۰۲۳: تأثیر اجتماعی

در هاستینگر، ما تأثیر اجتماعی را به عنوان یک مؤلفه اساسی پایداری می شناسیم. در حالی که تلاش‌های زیست‌محیطی اغلب ابتدا به ذهن خطور می‌کنند، پایداری واقعی همچنین شامل چگونگی تأثیر ما بر تغییرات مثبت در جامعه می‌شود.

در این آخرین گزارش پایداری هاستینگر ۲۰۲۳، ما مفتخریم که روش‌هایی را که در حال پیشبرد توسعه پایدار و ایجاد تأثیر اجتماعی مثبت هستیم، به اشتراک می‌گذاریم. بیایید نگاهی به تلاش های جاری خود بیاندازیم.

استفاده از فناوری برای تأثیرات اجتماعی و اقتصادی

به عنوان یک شرکت، ما معتقدیم که نقش ما فراتر از ارائه خدمات است – ما بخشی جدایی ناپذیر از جامعه هستیم. همیشه ماموریت ما این بوده است که کارآفرینان، مشاغل کوچک و افراد را توانمند سازیم تا ایده های خود را به صورت آنلاین عرضه کنند و از پتانسیل کامل اینترنت استفاده کنند.

ما با راه‌حل‌های دیجیتالی قابل دسترس خود، با پر کردن شکاف فناوری، به توسعه اجتماعی-اقتصادی کمک می‌کنیم. محصولات کاربرپسند ما به مردم کمک می‌کنند تا کسب‌وکارهای آنلاین ایجاد کنند، جریان‌های جدیدی از درآمد ایجاد کنند و فرصت‌های شغلی ایجاد کنند.

ما همچنین ۰۰۰Webhost را ارائه می دهیم، یک پلت فرم میزبانی رایگان که می تواند نقطه شروعی برای زبان آموزان و توسعه دهندگان مشتاق باشد. بدون صرف یک سکه، هر کسی می تواند شروع به یادگیری و آزمایش توسعه وب سایت با آن کند.

علاوه بر این، ما منابعی را برای کمک به افراد برای به حداکثر رساندن آنچه می توانند آنلاین انجام دهند، ارائه می دهیم. وب سایت Hostinger Tutorials و کانال YouTube Academy Hostinger از جمله این منابع هستند.

ما همیشه مشتاق هستیم که دستاوردهای مشتریان خود را جشن بگیریم و آنها را در همه جا به اشتراک بگذاریم. مردم می توانند سفرها و موفقیت های خود را از طریق پروژه داستان های مشتری ما بخوانند. این مجموعه تاثیر واقعی دیدگاه های مشتری ما را در صورت پشتیبانی توسط خدمات ما نشان می دهد.

شاتل فضایی چلنجر در مأموریت اس‌تی‌اس-۶۱-ای به فضا پرتاب شدشاتل فضایی چلنجر در مأموریت اس‌تی‌اس-۶۱-ای به فضا پرتاب شد

علاوه بر این، سال گذشته برای ما بسیار بزرگ بود. ما با بیش از ۲٫۴ میلیون مشترک فعال و بیش از ۵٫۳ میلیون وب سایت میزبانی شده در سراسر جهان به نقاط عطف جدیدی رسیده ایم. تعهد ما به رضایت مشتری همچنان تقویت می شود، همانطور که توسط امتیاز Trustpilot ما ثابت شده است، که از ۴٫۲ در سال ۲۰۲۱ به ۴٫۶ در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت.

این دستاوردها نشان دهنده تعهد ما برای برآورده کردن انتظارات مشتریان و بهبود مستمر است. درست مانند دو اصل از ۱۰ اصل ما – وسواس مشتری و بالاترین استانداردها – ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهیم.

آموزش به عنوان یک کاتالیزور

ما آرزوی الهام بخشیدن به تغییرات مثبت در صنعتی را داریم که به آن خدمت می کنیم. یکی از راه‌های ما برای انجام این کار این است که ابزارها و امکاناتی را برای مردم در سراسر جهان فراهم کنیم تا قدرت فناوری را باز کنند.

با این حال، ما آگاه هستیم که دسترسی به فناوری در مناطق دورافتاده و کم برخوردار می تواند چالش برانگیز باشد. برای این مناطق از جهان، دسترسی به آموزش هنوز یک چالش مهم است، چه رسد به دسترسی به فناوری. بنابراین، ما می‌خواهیم از طریق طرح‌های هدفمندی که تفاوت ملموس و بلندمدتی را در چنین جوامعی ایجاد می‌کند، به شکستن این موانع کمک کنیم.

در سال ۲۰۲۳، ما از برنامه Groundbreaker Talents حمایت کردیم و برای زنان محروم اوگاندا بورسیه های مهندسی نرم افزار ارائه کردیم. این حمایت شامل بودجه، راهنمایی و منابع آموزشی، در تلاش برای پرورش نسل بعدی استعدادهای فناوری اطلاعات بود.

گوگل می‌خواست آیفون‌ها با اپلیکیشن جستجوی گوگل از پیش نصب شده باشندگوگل می‌خواست آیفون‌ها با اپلیکیشن جستجوی گوگل از پیش نصب شده باشند

برای ابتکار ۲۰۲۳، نیشا یاداو، یک سازنده محتوای ویدیویی در هاستینگر، از فرصتی برای مربیگری برای استعدادهای درخشان بهره خواهد برد.

نیشا می‌گوید: «از طریق این برنامه راهنمایی، من آرزو دارم که تجربه‌ای پرورش‌دهنده و روشن‌فکر را برای مربی‌ام ایجاد کنم، و آنها را به مهارت‌ها و اعتماد به نفس مورد نیاز برای برتری در زمینه فناوری اطلاعات مجهز کنم. هدف او این است که ببیند مربی‌اش به یک حرفه‌ای موفق فناوری اطلاعات و یک رهبر آینده تبدیل می‌شود که می‌تواند به طور خلاقانه و اخلاقی در حوزه خود مشارکت کند.

این ابتکار بخشی از همکاری مداوم ما با Groundbreaker، یک سازمان غیرانتفاعی است که اهداکنندگان را با طرح‌های کوچک محلی در جنوب جهانی مرتبط می‌کند.

پیش از این، در سال ۲۰۲۱، ما با Happy Hearts Indonesia برای بازسازی یک مدرسه راهنمایی در اندونزی همکاری کردیم. Groundbreaker به هموار کردن راه برای آن تلاش جمعی کمک کرد. این نشان دهنده تعهد ما به نه تنها شروع پروژه ها، بلکه برای رشد و حفظ آنها در طول زمان است.

ما همچنین از انجمن Unicorns LT در سازماندهی آزمون ملی فناوری اطلاعات در لیتوانی و همچنین کمک مالی به این ابتکار حمایت کرده ایم. تیم ما با بررسی وظایف امتحانی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که آنها برای دانش آموزان، متخصصان و علاقه مندان به طور یکسان چالش برانگیز و مطابق با استاندارد هستند.

تأثیر فراتر از اعداد: تعصب نسبت به اقدامات حمایتی

رویکرد ما به مسئولیت اجتماعی شرکتی همیشه در مورد چابک بودن و پاسخگو بودن بوده است. ما آماده هستیم تا منابع و تخصص خود را برای مقابله با چالش های نوظهور بسیج کنیم. این انعطاف‌پذیری به ما اجازه می‌دهد تا به طور معناداری در مسائل جهانی، مانند حمایت ما از همسایه‌مان، اوکراین، مشارکت کنیم.

ما از سال ۲۰۲۲ از اوکراین حمایت می کنیم. در ابتدا، بیش از ۱۵۰۰۰۰ یورو به اهداف مختلف حمایت از کشور کمک کردیم. تلاش های ما تا سال ۲۰۲۳ با اهدای ۵۰۰۰۰ یورو به سازمان های غیر دولتی VšĮ Mėlyna ir Geltona و پناهندگان اوکراینی ادامه یافت.

لیزر پیشرفته ناسا با موشک فالکون به فضا می‌رودلیزر پیشرفته ناسا با موشک فالکون به فضا می‌رود

امسال، ما به همکاری خود با پناهندگان اوکراینی ادامه می دهیم تا تولید پهپادهای دید اول شخص (FPV) را که برای تلاش های دفاعی اوکراین ضروری است، افزایش دهیم. برای تحقق این امر، ما پنج کارگاه آموزشی در دفاتر خود در لیتوانی برگزار کردیم، جایی که اعضای تیم ما آستین های خود را بالا زدند تا این پهپادها را کنار هم بگذارند. یکی از کارگاه‌های آموزشی در ماه آوریل از دوستان و اعضای خانواده کارکنان استقبال کرد. در حرکت رو به جلو، ما برای شرکت های دیگر برای یادگیری و مقیاس این ابتکار با هم باز هستیم.

توانمندسازی اعضای تیم از طریق توسعه شخصی

اینجا در هاستینگر، ما به همان اندازه مشتاق توانمندسازی مشتریان خود هستیم که از تیم خود حمایت می کنیم. این افراد با استعداد نقش حیاتی در پیشبرد دستاوردهای ما ایفا می کنند، به همین دلیل است که ما ایجاد یک محیط کاری را در اولویت قرار می دهیم که در آن همه احساس حمایت کنند و فضایی برای رشد داشته باشند.

این تعهد رویکرد ما را به توسعه شخصی و حرفه ای شکل می دهد. ما روی برنامه‌های آموزشی جامع سرمایه‌گذاری می‌کنیم، تعادل کار و زندگی سالم را در اولویت قرار می‌دهیم و رشد حرفه‌ای مداوم را تشویق می‌کنیم. این در مورد ایجاد فرصت هایی است که نه تنها مهارت ها را ایجاد می کند، بلکه بهزیستی کلی را نیز ارتقا می دهد، که شامل رضایت شخصی و رضایت شغلی است.

تعهد ما به پرورش فرهنگ کاری مثبت در امتیاز خالص ارتقا دهنده کارمند (eNPS) ما در سال ۲۰۲۳ منعکس شده است که به ۶۵ از ۱۰۰ رسید.

برای در نظر گرفتن این موضوع، میانگین eNPS در بخش IT 26 است. دستیابی به eNPS 50 یا بالاتر به طور کلی عالی در نظر گرفته می‌شود، که نشان می‌دهد اعضای تیم ما Hostinger را به عنوان مکانی بسیار توصیه‌شده برای کار می‌دانند.

این بهبود همچنین گواهی بر سلامت فرهنگ شرکت ما و تلاش های ما برای ارتقای پایداری اشتغال است. با حصول اطمینان از اینکه تیم ما احساس ارزشمندی و حمایت می کند، ما فقط شرکت خود را بهبود نمی دهیم – بلکه از درون تأثیر اجتماعی ایجاد می کنیم.

تعهد ادامه دارد: مسیر رو به جلو

ما در تلاش هستیم تا نه تنها تأثیر اجتماعی ایجاد کنیم، بلکه روی محیط زیست و حاکمیت نیز کار کنیم. گزارش پایداری ۲۰۲۳ ما به ما امکان می‌دهد تا اطلاعات کاملی را در مورد تلاش‌های خود برای سبز نگه داشتن عملیات و مسئولیت‌پذیر نگه داشتن مدیریت خود به اشتراک بگذاریم و به ذینفعان درک عمیق‌تری از پیشرفت و فداکاری‌مان ارائه کنیم.

این گزارش همچنین اقدامات ما را برای کاهش ردپای زیست‌محیطی، مانند حفظ انرژی، اولویت‌بندی انرژی‌های تجدیدپذیر در فعالیت‌هایمان، و استفاده از اصول اقتصاد دایره‌ای را پوشش می‌دهد. این جزئیات شیوه‌های حاکمیتی ما، از جمله ساختار، استانداردهای اخلاقی، و مکانیسم‌های انطباق را که پاسخگویی و شفافیت را تقویت می‌کند، شرح می‌دهد.

سفر ما به سمت تأثیر اجتماعی مهم‌تر به اینجا ختم نمی‌شود – این بخشی ضروری از عملیات روزانه ما و هر تصمیمی است که در هاستینگر می‌گیریم. ما همچنان به پیش بردن مرزهای امکان پذیر در پایداری ادامه خواهیم داد و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن این سفر مداوم با شما هستیم.

اگر سؤال یا بازخوردی در مورد گزارش یا شیوه‌های پایدار ما دارید، می‌توانید با Rūta Grigaliūnaitė، مدیر پایداری ما در supportability@hostinger.com تماس بگیرید.

نویسنده

نادیا مایا آردیانی

مایا یک نویسنده محتوا و مشارکت کننده وردپرس است. با سالها تجربه روزنامه نگاری زیر کمربند، اهداف اصلی او کمک به مردم برای درک فرآیندهای پیچیده به روشی ساده تر و گفتن داستان های افرادی است که به لطف فناوری پیشرفت می کنند. وقتی او نمی نویسد، می توانید او را در حال تماشای فیلم های علمی تخیلی در حالی که رامن می خورد پیدا کنید. او را در لینکدین دنبال کنید.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/hostinger-sustainability-report-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *