گزینه های دسترسی Marvel’s Spider-Man 2 در حال حاضر ناقص هستند

Marvel’s Spider-Man 2 Insomniac یک تکامل فوق العاده از فرمول تعیین شده توسط دو بازی اول این سری است. تیم Insomniac یک جعبه شنی باورنکردنی دیگر به ما هدیه داده است تا در آن غوطه ور شویم – Earth-1048، اگر این موارد را دنبال کنید. در کل این بازی یک دنباله فوق العاده است.

روایت تمام چیزی است که انتظار داشتم و بیشتر. در کاوش پیتر پارکر و مایلز مورالس که با آسیب از دست دادن اعضای خانواده سروکار دارند، احساساتی است و سفرهای آنها برای رسیدن به فضای سالم تری را بدون تسلیم شدن به تاریکی درون پوشش می دهد. باس های دشمن دیدنی هستند، به خصوص برخورد Sandman در ابتدای بازی که با قدرت PS5 شما را به صورت شنی در می آورد. به طور کلی، باس فایت های بازی من را به یاد تماشای صحنه های مبارزه انیمه می انداخت: آنها سرگرم کننده و مبتکر هستند، اما همه آنها حول محوری از زمینه احساسی قدرتمند ساخته شده اند. در جای دیگر، بدون اینکه خیلی خراب کنم، فکر می‌کردم که تاریخچه کتاب کمیک ونوم برای بهتر شدن دوباره میکس شده است، پیچک‌های او به آرامی هر شخصیت اصلی را خراب کرده یا تحت تأثیر قرار می‌دهند. بخشش و رستگاری و انبوهی از شگفتی ها وجود دارد. من نمی توانم هنر خالص آنچه Insomniac ارائه کرده است را بیان کنم.

مطابق با کار اخیر Insomniac، Spider-Man 2 نیز نسبت به اکثر بازی‌های ویدیویی پرفروش بازار – برای مثال Bethesda’s Starfield، تجربه‌ای در دسترس‌تر است. با این حال، در حالی که ویژگی‌های دسترس‌پذیری موجود مطمئنا مفید هستند، اگر صادق باشم، آن‌طور که از این توسعه‌دهنده خاص انتظار داشتم خوب نیستند، و یک حذف شگفت‌انگیز از ویژگی‌های خاص وجود دارد – حداقل در حال حاضر. می‌خواهم بگویم که Insomniac در اینجا حتی بیشتر از بازی‌های قبلی خود دسترسی پیشرفته‌تری دارد. متأسفانه نمی توانم به طور کامل مداحی ایشان را در این زمینه بخوانم. من جمع‌آوری می‌کنم که بسیاری از تنظیمات دسترسی کلیدی در به‌روزرسانی دسامبر اضافه خواهند شد، بنابراین پیشنهاد دسترسی بازی تنها در زمان راه‌اندازی ناقص به نظر می‌رسد. در وضعیت فعلی، Spider-Man 2 به سادگی به طور کامل در دسترس نیست، بنابراین بسیاری از بازیکنان باید تا پایان سال منتظر بمانند تا کاملاً از این تجربه لذت ببرند.

در اینجا تریلر رونمایی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 را مشاهده می کنید.در یوتیوب تماشا کنید

بیایید آنچه را که در حال حاضر وجود دارد کند و کاو کنیم. مواردی مانند تنظیمات سرعت بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که با فشار دادن دکمه ساده، کنترل بیشتری بر تجربه خود داشته باشند. توانایی تغییر سرعت بازی، کاهش آن به ۷۰، ۵۰ یا ۳۰ درصد در حین چرخش با وب، جنگ یا سر خوردن با بال وب بسیار مفید است، زیرا به شما زمان کافی برای تغییر مسیر خود در تونل های باد یا استفاده از توانایی های حرکتی در هوابرد می دهد. .

این مهم است زیرا هم پیمایش و هم مبارزه در اینجا به روش‌های جدید و درخشانی بازسازی شده‌اند. مکانیک جدید پیمایش بال وب با تکیه بر پایه و اساس مستحکم چرخش وب که توسط بازی های قبلی تنظیم شده بود، حرکت بین ماموریت ها را حتی از قبل لذت بخش تر می کند. چرخیدن در نیویورک بسیار آشنا به نظر می رسد، اما به محض اینکه سوار بر آن تونل های باد می شوید، نیویورک تازه و حتی هیجان انگیزتر می شود. به طور روایی، زمانی که پیتر یا مایلز احساس گرفتگی می کردند و برای پردازش یا انتخاب دشوار به آزادی نیاز داشتند، بیشتر از بال های وب استفاده می کردم.

در همین حال، مکانیک‌های رزمی جدید با نگه داشتن L1 یا R1 و فشار دادن یکی از دکمه‌های صورت به جای انتخاب با چرخ اسلحه غوطه‌ور، از ابزارها و توانایی‌های Symbiote/Bio-Electric به‌طور واضح‌تر استفاده می‌کنند. امروزه به نظر می رسد که هر بازی به یک دکمه پاری نیاز دارد و Spider-Man 2 با صدای بلند و واضح گوش داده است. مکانیک پاری یکی دیگر از عناصری است که با پاشیدن مقداری ادویه تاکتیکی، رویارویی‌های رزمی را بهبود می‌بخشد، جاخالی دادن هرزنامه‌ها دیگر تنها پاسخی برای کاهش آسیب نیست، زیرا برخی از دشمنان را فقط می‌توان با یک حمله پاری شکست داد.


در اینجا بررسی بدون اسپویلر تیم ویدیو است.

این همه عالی است. اما هنگام راه‌اندازی بازی و بررسی تنظیمات دسترسی، از نبود نقشه‌برداری مجدد دکمه‌ای که در Spider-Man: Miles Morales موجود بود و در اکثر عناوین فرست‌پارتی پلی‌استیشن استاندارد است، شوکه شدم. می‌توانید کنترل‌ها را از سطح سیستم تغییر دهید، اما نقشه‌برداری مجدد در بازی آسان‌تر است، بصری‌تر است و راهنمایی‌های ابزار تنظیمات دکمه شما را به درستی نشان می‌دهند. بدون کنترل، اولین برداشت من از بازی مخدوش شد، بنابراین من به جای اینکه از دیدن جالب ترین شخصیت شرور آموزش شگفت زده شوم، با رئیس Sandman مبارزه کردم.

در ادامه، گزینه‌های دسترسی به موتور عالی هستند، با گزینه‌هایی که برای کمک به گیمرها با حرکت محدود، کاهش قدرت و افزایش خستگی طراحی شده‌اند. شما گزینه هایی دارید که می توانید نگه داشتن هر دکمه را به یک جابجایی تبدیل کنید، با یک فشردن یک بار شلیک سریع شوتر وب را فعال کنید، با نگه داشتن دکمه جاخالی به طور مداوم جاخالی دهید. همچنین هدف‌گیری خودکار بهبود یافته، توانایی افزایش زمان‌بندی برای جاخالی‌ها و پری‌های موفقیت‌آمیز، امکان تنظیم رویدادهای سریع‌تر برای تکمیل خودکار، حمله با ضربه زدن، استفاده از یک ضربه برای اجرای ترکیبی با ۴ ضربه یا حتی حمله مداوم وجود دارد. . با نگه داشتن دکمه حمله با این حال، بدون نقشه‌برداری مجدد کنترل، گزینه‌های ضامن‌ها به‌ویژه مفید نیستند اگر عملکرد روی دکمه‌ای قرار نگیرد که برای شما راحت باشد.

گزینه ای برای بهبود خودکار یک مکمل عالی است که فشار دکمه را حذف می کند. با این حال، متأسفانه در اینجا اخطارهایی دارم. پیاده سازی کاملاً بی فایده است، زیرا آموزش شما را مجبور می کند که دکمه Heal را فشار دهید تا پیام آموزشی پایان یابد و پیشرفت شما قفل شود. اگر گزینه‌هایی برای حذف فشار دکمه دارید، بهتر است به جای مجبور کردن بازیکنان به فشار دادن دکمه‌ای که قبلاً ترجیح داده‌اند از استفاده نکنند، پیام آموزشی را تغییر دهید. بر این اساس، این تنظیمات پتانسیل ایجاد یک تجربه واقعاً در دسترس را دارند و به سطح بالایی که قبلاً توسط Insomniac تعیین شده است می رسند.

در جاهای دیگر، ویژگی تعقیب و گریز سودمند است زیرا حرکت دشمن را کند می‌کند در حالی که فشار دادن دکمه QTE معمولاً در لحظه‌ای که به اندازه کافی به دشمن نزدیک می‌شوید برای گرفتن آنها نیاز است، خودکار می‌شود. این سکانس‌ها را سرگرم‌کننده می‌کند، بدون اینکه زمان واکنش بازیکن کاهش پیدا کند و یک حالت شکست غیرضروری ایجاد کند که اوج ابرقهرمانی را خراب می‌کند. در کمیک ها مثلث ها شخصیت شرور مرد عنکبوتی نیستند، پس چرا باید آن ۳ آدم نوک تیز او را در بازی شکست دهند؟

در نهایت، Spider-Man 2 دارای دو دکمه میانبر است که در سمت چپ و راست D-Pad قرار گرفته اند، که به این معنی است که شما می توانید چندین عمل را بدون توقف بازی یا درگیر کردن با منوی تنظیمات اختصاص دهید. اقداماتی که می توانید اختصاص دهید می تواند اقداماتی باشد که نیاز به فشار دادن چند دکمه دارد، مانند موارد محیطی پرتاب وب، چندین تنظیمات دسترسی مانند تغییر سرعت بازی یا اقدامات فعال شده با کشیدن صفحه لمسی مانند باز کردن برنامه FNSM.

من ممکن است در مورد مرد عنکبوتی ۲ منفی به نظر برسم، اما باید تاکید کنم که به طور کلی طراحی قابل دسترسی عالی دارد و گزینه های مفیدی برای همه نوع گیمرها ارائه می دهد. شایسته ستایش است. همانطور که در بالا گفتم، نسبت به بسیاری از عناوین اخیر در دسترس‌تر است، اما مطابق با استانداردی نیست که Insomniac به عنوان یک استودیو تا این حد تعیین کرده است. من می دانم که Insomniac یک تیم دسترسی فوق العاده دارد که اهمیت گنجاندن را درک می کند. این گام کوچک به عقب ناامیدکننده است، اما امیدواریم که حذف‌های دسترسی به‌زودی در ماه دسامبر در کنار انتشار مشتاقانه اکسس کنترلر پلی‌استیشن، برای ما در حال چرخش باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/marvels-spider-man-2s-accessibility-options-are-incomplete-at-present

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *